De asemenea, casa de moda Christian Dior Couture, parte a grupului LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, a renuntat la o locatie grandioasa pentru a-si prezenta cea mai noua colectie in propria locatie. Cu toate acestea, reducerea costurilor nu a vizat aranjamentele florale cu mai mult de 4.000 de trandafiri.

Sidney Toledano, presedinte si director executiv la Christian Dior Couture, spune ca aceasta masura a avut scopul de a evidentia adevaratele caracteristici ale conceptului haute couture, si nu reducerea costurilor de organizare, intrucat show-ul a fost la fel de costisitor si in aceste conditii.

In aceste conditii, designerii italieni sunt cei care dau un impuls industriei din Paris. Giorgio Armani a inceput sa ia parte la calendarul prezentarilor, prin colectia Privé, iar Roberto Cavalli a anuntat ca in curand va lansa o noua colectie de lux destinata clientilor fideli brand-ului, disponibila in boutique-ul sau inaugurat recent la Paris.

Mai mult decat atat, Cavalli a prezentat colectia sa cu rochii pentru evenimente speciale, destinate femeilor care sunt dispuse sa investeasca sume mai mari de 25.000 euro pentru o tinuta cu broderii fine si aplicatii de perle.