Grupul de comunicare WPP si-a ajustat in crestere obiectivele pentru divizia de new media, care a generat anul trecut 29% din veniturile companiei. WPP vrea ca 35% si apoi 40% din venituri sa fie generate de new media, “cat mai repede posibil”, potrivit brandrepublic.com.
Compania condusa de Sir Martin Sorrell a recunoscut in cadrul unui raport ca a intrat in 2010 “cu degetele incrucisate”, insa a raportat o “schimbare violenta” in cursul anului, culminand cu o crestere de doua cifre in luna decembrie.

Cresterea veniturilor s-a accelerat constant, de la zero in primul trimestru pana la 8,5% in al patrulea trimestru, cel mai bun ritm de crestere al companiei din anul 2000 incoace. Per total, veniturile anuale ale WPP au crescut cu 7,4%, pana la 9,3 miliarde de lire sterline.

Profitul inainte de taxe a crescut cu 28,5%, pana la 851,3 milioane de lire sterline.

Potrivit raportului WPP, clientii au fost foarte concentrati pe expansiunea in pietele cu cresteri rapide si precauti pe pietele din vest. Cu toate acestea, in Marea Britanie veniturile anuale au crescut cu 5,9%.

Dupa o reducere a numarului de angajati cu 12% in 2009, personalul WPP a crescut usor anul trecut, cu 4,5%, pana la 104.000 de angajati.

WPP detine agentii de publicitate precum Ogilvy&Mather, JWT, Grey si agentii de media precum MEC, MediaCom si Mindshare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri