Compania condusa de Sir Martin Sorrell a recunoscut in cadrul unui raport ca a intrat in 2010 “cu degetele incrucisate”, insa a raportat o “schimbare violenta” in cursul anului, culminand cu o crestere de doua cifre in luna decembrie.

Cresterea veniturilor s-a accelerat constant, de la zero in primul trimestru pana la 8,5% in al patrulea trimestru, cel mai bun ritm de crestere al companiei din anul 2000 incoace. Per total, veniturile anuale ale WPP au crescut cu 7,4%, pana la 9,3 miliarde de lire sterline.

Profitul inainte de taxe a crescut cu 28,5%, pana la 851,3 milioane de lire sterline.

Citeste si:

Potrivit raportului WPP, clientii au fost foarte concentrati pe expansiunea in pietele cu cresteri rapide si precauti pe pietele din vest. Cu toate acestea, in Marea Britanie veniturile anuale au crescut cu 5,9%.

Dupa o reducere a numarului de angajati cu 12% in 2009, personalul WPP a crescut usor anul trecut, cu 4,5%, pana la 104.000 de angajati.

WPP detine agentii de publicitate precum Ogilvy&Mather, JWT, Grey si agentii de media precum MEC, MediaCom si Mindshare.