Campania a fost precedata de o aplicatie Facebook care a functionat ca teasing. In timpul celor 4 saptamani de pre-campanie, prima aplicatie din seria “Rasfatul Simturilor” a adus peste 10.000 de fani noi pe pagina Heidi. In prezent, brandul Heidi are peste 26.000 de fani in reteaua de socializare.

Din partea Senior Interactive, de aceasta campanie s-au ocupat Vasile Alboiu - creative director, Andreea Dragomir – senior copywriter, Daniel Oprea – art director, Eleodor Ghenoiu – senior strategic planner, Ximena Dragusin – account director, Luiza Binga – account manager, Gabriela Stanca – junior account executive, Razvan Albu – senior project manager, Ionut Ciubotariu – director of operations.

Din partea Heidi au participat Corina Bors – marketing manager, Simona Popi – PR si online communication manager, Ionut Baragan – product manager.

Citeste si:

Senior Interactive este o agentie de comunicare digitala din Romania, parte din Senior Group, alaturi de Senior Software si SincronHR. Principalele servicii oferite sunt: consultanta si strategie de comunicare online, mecanisme de campanii online, web design si web development, integrare cu campanii si promotii offline, search engine optimization, dezvoltarea de advergames.

Heidi Chocolat, parte a grupului elvetian Confisseur Laederach, a intrat pe piata din Romania in anul 1994, prin constructia unei fabrici de ciocolata in Bucuresti. In prezent, compania are peste 300 de angajati.