Serviciul a lansat miercuri un set de indicatori de performanta pentru paginile de Facebook.

“Orice activitate de marketing pe retelele sociale trebuie sa aiba niste indicatori clari pe care sa-i urmareasca, pe care sa-i poata compara cu pagini concurente si chiar cu mediile pe categorie. Toate companiile care investesc intr-o prezenta pe retelele sociale ar trebui sa urmareasca in acest mod eficienta investitiilor lor” a declarat Andrei Stefan, manager Byte Flux, companie care a lansat, in parteneriat cu agentia Standout, proiectul.

“Unul din cele mai importante aspecte pe care companiile trebuie sa le urmareasca pe retelele sociale este engagementul sau interactiunea directa cu utilizatorii. Facebrands anunta astazi doi indicatori care permit masurarea engagementului pe retelele sociale: «engaged users» si «content engagement rate», a declarat Ionut Oprea, manager al agentiei de comunicare in social media Standout.

Citeste si:

Primul indicator lansat de Facebrands.ro este cifra utilizatorilor care au interactionat cu o pagina intr-o anumita perioada de timp – “engaged users” este un indicator mai clar decat numarul de fani, pentru ca numarul de fani nu garanteaza expunerea la mesajele paginii, in timp ce acesti “engaged users” sunt utilizatori care chiar au interactionat cu pagina, pe de o parte fiind implicati/engaged in activitatea cu care au interactionat, pe de alta parte generand mai multa expunere in randul fanilor pentru mesajele cu care au interactionat.

Al doilea indicator, “content engagement rate”, reprezinta rata de interactiune pe elemente de continut publicate pe retele sociale, care poate fi analizata in profunzime pe tipuri de continut si de interactiuni, precum si comparata cu cifrele similare ale paginilor concurente si cu cifrele medii de “content engagement rate” pe categorie.