"Fabrica de continut" este un concept folosit pentru a denumi grupurile de presa in cadrul carora materialele realizate de un jurnalist pentru unul dintre produsele media ale trustului pot fi utilizate si pentru alte produse media (publicatii, televiziuni, radio). In aceste institutii de presa exista softuri speciale care monitorizeaza cat si ce realizeaza un jurnalist, totul fiind condus de o echipa editoriala denumita desk. De altfel, "fabrica de continut” este o denumire folosita adesea si de Dinu Patriciu, proprietarul trustului de presa Adevarul Holding, atunci cand vorbeste despre institutia pe care o detine.

Acest lucru care se intampla in presa este foarte probabil sa devina un lucru obisnuit si in industria de comunicare in urmatorii ani, crede Teddy Dumitrescu (foto).

“Oamenii vor fi mai degraba seniori competenti, totul va fi mult mai automatizat, iar ceea ce am vazut in presa cu <<fabrica de continut>> va ajunge si in comunicare. Totul va fi mult mai digitalizat”, a afirmat managerul in legatura cu felul in care va arata peste cinci ani o agentie de publicitate profitabila.

De asemenea, un lucru care va conta foarte mult va fi portofoliul de clienti al unei agentii.

Citeste si:

“Sa ai clienti internationali si sa reprezinti o retea internationala este foarte important. Si va ramane loc si pentru companiile locale”, explica seful grupului Publicis, business cu afaceri de 25,5 milioane de euro anul trecut.

Printre cei mai importanti ai grupului se numara Renault-Nissan, L’Oreal, HP si Ursus Breweries.