Spotul a fost creat pentru Bergenbier, sponsorul principal al Ligii I la Fotbal de catre Fuse, agentie parte a Omnicom Romania, grup de comunicare cu afaceri de 30,9 milioane de euro anul trecut.

Astfel, cei 15.000 de spectatori au fost actori in prima reclame din Romania transmisa in momentul in care era filmata.

Reclama a fost transmisa in direct pe posturile Pro TV si Sport.ro, pe 16 pagini de web, aplicatii mobile si locatii digitale din Bucuresti si tara.

Stadionul Ilie Oana pe care joaca clubul de fotbal Petrolul Ploiesti a fost inagurat dupa o investitie de 17 milioane de euro cu un meci intre o echipa alcatuita din fostele glorii ale clubului si o alta formata din fosti jucatori ai echipei nationale, printre acestia numarandu-se Gheorghe Hagi si Gica Popescu.

Meciul dintre Petrolul si Romania a fost castigat de echipa nationala cu 4 la 3.

Citeste si:

Fuse este agentia care furnizeaza servicii de marketing sportiv pentru echipa de fotbal Petrolul Ploiesti in urma semnarii unui contract pe doi ani.

Prezenta in peste 20 de tari, Fuse reprezinta divizia specializata de comunicare prin continut a Omnicom Media Group. Agentia propune clientilor sai un tip de publicitate prin care promovarea brandului si a produselor se face in cadrul programelor,si nu in calupurile publicitare, pentru a o mai mare implicare a publicului. Fuse a fost lansata in Romania in iunie 2008.

Omnicom Media Group Romania este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, acesta fiind format din agentiile OMD, PHD, Fuse si Media Digital.

Grupul mai este prezent si prin filialele a doua dintre cele mai mari agentii de creatie la nivel mondial: DDB si TBWA/Merlin.

Sursa foto: Petrolul Ploiesti