„Scaderile anului 2011 sunt estimate la 4%, cu variatii pe canalele media. Astfel, TV-ul se aliniaza cu valoarea generala de 4%, iar presa sufera in mod consistent o scadere de 13%. Pe segmentul investitiilor in radio, cinema si OOH, linia continua sa fie descendenta, cu scaderi de 5% pe radio si 10% pe cinema si OOH. Internetul este singurul tip de media marcat de crestere pe piata de publicitate din Romania, Zenith estimand o crestere de 25%”, afirma oficialii agentiei.

Astfel, conform Zenith Media, in 2011 piata de publicitate pe televiziune va fi de 286,1 milioane de dolari (204,3 mil. euro), aceasta fiind urmata de segmentul OOH (panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare) cu 53,6 milioane de dolari (38,2 mil. euro) si de internet cu 39,7 milioane de dolari (28,3 mil. euro).

Pe urmatoarele locuri se afla presa scrisa cu 34,1 milioane de dolari (24,3 mil. euro), radio de 26,4 milioane (18,8 mil. de euro) si cinema cu 2,1 milioane de dolari (1,5 mil. euro).

Citeste si:

Zenith Media este una dintre cele mai mari agentii de media de pe piata locala cu afaceri de 38,9 milioane de euro si profit net de 1,33 milioane de euro anul trecut, conform Ministerului de Finante.

Compania face parte din grupul Centrade Saatchi&Saatchi, care in 2010 a avut un business de 49,8 milioane de euro