Tot mai multe companii latino americane se axeaza pe dezvoltarea advertising-ului si a comunicarii cu clientii.
Social media a devenit o parte importanta a mediului de afaceri din intreaga lume, iar companiile se straduiesc sa profite de pe urma acesteia, potrivit raportului citat de eMarketer.

In raportul intocmit de compania de consulanta Grant Thornton LLP s-a stabilit ca 53% din companiile respondente din America Latina folosesc social media, iar 78% doreste sa-si creasca expunerea pe acest sector.

Procentele sunt similare si pentru tarile nordice si din Asia de Sud-Est, unde 72%, respectiv 75% din comapaniile chestionate, doresc sa se foloseasca mai eficient de social media.

Grant Thornton mai arata ca 47% din tarile nord americane chestionate utilizeaza aceasta modalitate de advertising.

Pietele emergente inregistreaza cea mai mare crestere pe social media din cauza dezvoltarii economice si accesului tot mai usor la Internet.

Per total 53% dintre companiile chestionate folosesc social media petru advertising, 43% pentru recrutare, iar 51% pentru comunicarea cu clientii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri