Atributiile aferente pozitiei de Creative Director, pe care Bogdan Mirica le indeplinea cu succes inca de la jumatatea anului 2005 alaturi de Adrian Preda, sunt coordonarea strategiei creative si a echipei de creatie a agentiei.

Bogdan Mirica are 27 de ani si lucreaza in publicitate de 6 ani. El s-a alaturat echipei de creatie a Graffiti BBDO in anul 2000, pe pozitia de copywriter. Pe parcursul timpului a lucrat pe aproape toate conturile de creatie ale agentiei. In ultimii ani, Bogdan a coordonat activitatea pe clienti cum sunt Dacia, Tuborg, Elite, Scandia, Wrigley s.a. Noul director de creatie de la Graffiti BBDO este un nume cunoscut celor care apreciaza literatura moderna, cel mai recent succes al lui Bogdan Mirica fiind, in acest domeniu, publicarea romanului “Best seller” (Editura Humanitas, 2005).

Dan Moraru, Managing Director Graffiti BBDO si CEO BBDO Group Romania , spune, referindu-se la predarea stafetei intre Adrian Preda (cunoscut indeobste ca Predu) si Bogdan Mirica: “Predu a reusit sa adune si sa formeze la Graffiti BBDO o echipa creativa de un exceptional talent si o remarcabila seriozitate si profunzime, in contradictie aparenta cu tineretea ei. Este exact masura valorii unui Creativ Director si Predu a dovedit-o cu evidenta. Cred ca Bogdan este o mare valoare si ca va dovedi ca poate fi si un mare Director de Creatie pentru o echipa cu talente remarcabile.”

Echipa de creatie a Graffiti BBDO numara in prezent 18 membri, art director-i, copywriter-i si graphic designer-i. Creativitatea echipei a fost recunoscuta, in ultimii trei ani, prin premii la festivaluri de publicitate renumite (internationale - Epica, New York Festivals, Golden Drum - si locale - Ad’Or) dar si pentru rezultatele la competitia locala a eficientei publicitatii, premiile Effie din Romania.