Agentia ZenithOptimedia a fost declarata agentia de media a anului 2005 la nivel global, titlu oferit de prestigioasa publicatie Advertising Age.

Pentru ZenithOptimedia anul 2005 a fost un an special in care performantele sale au fost pe deplin rasplatite prin dobandirea titlului de agentia de media a anului. ZenithOptimedia a inregistrat cea mai mare crestere in raport cu restul agentiilor de media internationale – 15,7 % din bugetul total investit de 1670 milioane USD. Acest fenomen a avut loc in contextul unei cresteri de 7,4% a mediei industriei, conform grupului de monitorizare RECMA. De asemenea, agentia a fost premiata pentru cateva dintre cele mai creative campanii de media realizate ale anului .

Pana la finele lui 2005, ZenithOptimedia, parte a Publicis Group, a obtinut 65% din contul global de media Nestle (pornind de la 19% cat administra la inceputul anului 2004) si 77% din contul media L’Oreal la nivel international (pornind de la 26% la inceputul anului 2005). Agentia a administrat pe parcursul anului bugetele L’Oreal – divizia consumer products / Europa (100 milioane USD), Nestle – Franta, India, Elvetia (400 milioane USD), Hewlett-Packard – international (300 milioane), Richemont – Europa & Statele Unite (200 milioane USD).
Pozitia agentiei a fost de asemenea consolidata de conturi precum Hewlett Packard si Toyota pentru care s-au realizat proiecte de media originale.

Citeste si:

Conform publicatiei Gun Report Media, campania globala “Virtual History” realizata de ZenithOptimedia pentru HP a obtinut cele mai multe premii in raport cu toate celelalte campanii ale anului 2005. Campania media de lansare a Toyota Aygo in Marea Britanie s-a distins printr-o abordare neconventionala a noului model Toyota – de tip lansare trupa muzicala.

"2005 a fost un an incarcat pentru noi, atat la nivel local cat si la nivel international; un an de acumulari si rezultate excelente, posibile doar datorita unei echipe de exceptie. Este foarte importanta aceasta recunoastere internationala. Si ne bucuram ca si noi, echipa din Romania, ne regasim in ea.In acest fel privim parca si mai optimisti viitorul", a declarat Maria Tudor, Managing Director Zenith Media Romania.

Evolutia ZenithOptimedia in 2005 a inclus consolidarea retelei in Asia prin deschiderea unor noi birouri in Coreea de Sud si Mumbai precum si extinderea biroului din Hong Kong. Pentru anul 2006, planurile agentiei implica o concentrare pe dezvoltarea retelei in America Latina.