Incepand din acest an, Altavia Italia a desemnat agentia iMagic pentru a derula campaniile de comunicare ale clientilor sai din Romania. Primul proiect important vizeaza realizarea activitatilor de BTL pentru clientul lui Altavia, Indesit Company, prezent pe piata autohtona cu doua branduri: Ariston si Indesit.

“Altavia, infiintata acum sapte ani, a fost initiatoarea unui model inovator de business, Publishing Management, care a devenit un important punct de referinta in domeniul comunicarii. Un singur partener puternic ofera consultanta creativa si management pentru intregul lant: de la designul grafic, controlat de departamentul specializat, trecand prin achizitionarea si furnizarea materiei prime si pana la realizarea si livrarea produsului final.” declara domnul Paolo Mamo, Presedinte Altavia Italia.

Contractul de colaborare intre Altavia si iMagic a fost semnat la sfarsitul anului trecut, in urma unui audit care a avut scopul de a decide daca agentia locala este in posesia structurilor si a cunostintelor tehnice necesare pentru ca, pe baza experientei sale in piata romaneasca, sa poata duce la bun sfarsit cerintele partenerului italian.

Citeste si:

“A lucra cu iMagic inseamna a evita durerile de cap. Un Client Service bun, creativitatea si livrarea la termenul fixat sunt mixul care asigura garantia unui parteneriat castigator de ambele parti.” declara doamna Rodica Stere, Marketing Manager-ul local al Indesit Company.

GLOCAL: gandeste global, actioneaza local si vice versa, principiul oricarei retele internationale se aplica si in acest caz. “Gandind in perspectiva provocarilor Integrarii Europene, avem motive sa credem ca asemenea parteneriate vor fi un plus pentru toti cei implicati” crede domnul Alexandru Israil, Group Account Manager al iMagic. “Ele ne ofera sansa sa demonstram ca si in Romania se poate lucra pentru branduri prestigioase precum Ariston si Indesit, respecand aceleasi standarde impuse oriunde in lume.”