Tema campaniei poarta numele “It’s time for Skype”, iar scopul ei este de a-i determina pe consumatori sa constientizeze cat sunt de multumiti de modul in care comunica prin serviciile actuale de pe Internet, dar si sa scoata in evidenta eficienta video-telefoniei, a mesageriei instantanee, a posibilitatii de a transfera fisiere sau a altor facilitati puse la dispozitie utilizatorilor de platforma Skype.

In Londra campania se va desfasura prin intermediul posterelor, ce vor ocupa doua statii de metrou si numeroare autobuze. Ea se axeaza pe declaratii puternice, facute sa atraga atentia si care ataca modul simplist de comunicare din social media, in special prin mesajele scurte al celor de la Twitter, noteaza AdAge.

Microsoft a cumparat Skype in 2011, pentru suma de 8,5 miliarde dolari, insa nu a facut investii majore pana acum, precum a fost cazul cu motorului de cautare Bing.

Citeste si:

Pietele din Marea Britanie si Statele Unite au fost alese din cauza numarului mare de utilizatori ai telefoniei online, iar in cazul unui feedback pozitiv proiectul de marketing va fi adaptat si pentru alte tari.

Campania a fost creata de agentia de advertising Pereira & O'Dell, o agentie lansata in 2008, cu sediul in California. Bugetul alocat promovarii pe social media se ridica la 2 milioane de dolari, iar printre site-urile pe care se va demara se numara si Twitter.

Sursa Foto Skype