AHtimes este un concept unic pe piata online din Romania. Toate evenimentele care fac parte din categoria "cum sa imi petrec timpul liber" sunt listate in functie de timpul ramas pana la ora de incepere - o functie extrem de eficace pentru oamenii ocupati : site-ul anunta continuu cat timp a mai ramas pana la concertul, filmul, petrecerea sau emisiunea TV asteptata.

AHTimes.ro acopera evenimentele din toata tara. Selectia celor aproape o mie de evenimente, cate sunt listate acum pe site, se face extrem de usor. Meniul de cautare este structurat simplu, la vedere, cu orasele si categoriile specifice. Utilizatorii inregistrati isi pot alege singuri evenimentele care ii intereseaza si pot fi avertizati prin email peste cat timp incep evenimetele din categoriile selectate. Totodata, AHTimes introduce doua categorii noi pentru amatorii de competitii sportive si pentru ascultatorii de radio.

Idee canadiana, public romanesc

Spre deosebire de concurenta, anunturile din AHtimes sunt gratuite. Formatiile de muzica de orice fel, organizatorii de expozitii sau chiar expozantii, orice artist, pot anunta gratuit evenimentele. Televiziunile si radiourile, nationale sau locale, pot prezenta telespectatorilor/ascultatorilor lor, in avanpremiera, fragmente video din emisiunile de seara.

Marius Draghici, fost jurnalist la Academia Catavencu si Cotidianul pana de curand, a creat conceptul AHTimes anul trecut, in Canada, inspirat de dinamica societatii si de expansiunea uriasa a serviciilor pe internet. Acolo a beneficiat de consultanta pentru implementarea si dezvoltarea proiectului de la specialistii facultatii de business de la universitatea unde si-a facut studiile. Omul de afaceri Marin Anton, co-fondator, a evaluat proiectul din punct de vedere al potentialului financiar. Prin urmare, din prieteni, au devenit si parteneri de afaceri.