Parteneriatul dintre Nestle Romania si Leo Burnett a inceput in luna ianuarie 2006, cand Nestle a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un partener care sa-i ofere marcii Joe o interpretare creativa unica.
In urma pitch-ului realizat de catre Nestle, managerii companiei au ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe, agentiei Leo Burnett care a prezentat combinatia perfecta intre propunerile creative (unice, memorabile, locale) si strategia de comunicare consistenta, foarte bine declinata pe multiple medii de comunicare, precizeaza Simona Straut, Brand Manager Joe.

Noile spoturi TV realizate de Leo Burnett pentru clientul sau Nestle reprezinta punctul de plecare in realizarea noii campanii de imagine a marcii Joe.

Colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu definirea directiei strategice si a noii pozitionari a brandului Joe.Aplicand filosofia de planning a Leo Burnett, ne-am uitat la brand, la consumator si am incercat sa definim o Brand Idea pe care sa o putem comunica cu integritate si carisma in executii 360. Astfel, am constatat ca sloganul Joe, parte a comunicarii anterioare are potentialul unei Brand Idea. Pentru a crea diferentiere, aveam nevoie insa de mai multa consistenta la nivel de mesaj. Plecand de la profilul grupului nostru tinta, am cautat un teritoriu de comunicare unic, care sa ofere o semnificatie mesajului O zi buna! si care sa ne permita totodata sa comunicam atributul puternic asociat napolitanei Joe: crunchiness. Asa s-a ajuns la interpretarea: o zi buna e o zi norocoasa si la noroc vs ghinion ca teritoriu pe care se va baza de acum inainte comunicarea de marca Joe, a declarat Costin Radu, Strategic Planner.

Comunicarea prin executii 360 este realizata intr-un mod ingenios si amuzant totodata de echipa creativilor de la Leo Burnett.
Rezolvarea creativa a interpretarii propuse de colegii de la strategie poate fi sumarizata printr-o parafraza la un celebru slogan A crunch! a day keeps the bad luck away. Am cautat intamplari inedite, pline de umor, prin care sa-l conturam pe omul nostru, pe cel care iubeste marca Joe si care iese bine din toate situatiile. Genul de om despre care nu te poti abtine sa nu zici, bai, ce noroc are! Dar nu am scapat din vedere ca totusi norocul si-l face omul cu mana lui. In care tine o napolitana Joe., precizeaza Bogdan Costin, Senior Copywriter.

Spoturile Scoala (Joe Wilky), Banca(Joe Crunch) si Petrecrea surpriza(Joe XXL) pot fi vizionate incepand cu prima saptamana din martie la urmatoarele posturi de televiziune: Pro TV, Acasa, TV Sport, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV K Lumea, Discovery, National Geographic, Realitatea, Minimax, Jetix, UTV.

Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director relateaza despre modul in care s-au realizat filmarile:
Filmarile spoturilor s-au derulat in trei zile si o noapte in locatii diferite, cu actori diferiti si multa figuratie, misiune grea de indeplinit pentru regizorul spoturilor, Bogdan Naumovici. Am asistat astfel in premiera la moartea si invierea lui Kiki, simpaticul catel al bogatei matusi, eveniment care s-a intamplat sub atenta supraveghere a medicului veterinar. Spoturile au fost
produse de Saga Film in regia lui Bogdan Naumovici, DOP Alex Sterian.

Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului:

Bogdan Naumovici- Regional Creative Director CEE, Bogdan Costin Senior Copywriter, Irina Subulica Copywriter, Petru Cuciuc Senior Art Director, Sorin Deleanu A/V Production Manager; Laura Georgescu-Baron A/V Production Director, Costin Radu Strategic Planner; Razvan Matasel Research&Strategic Planning Director, Ramona Ricu Brand Communication Executive, Andreea Nemens Brand Communication Manager, Elena Livinti - Brand Communication Director.

Din partea Nestle Romania au contribuit la realizarea proiectului: Monica Spiru Assistant Brand Manager Joe, Simona Straut Brand Manager Joe, Daniel Ehrensberger Director de Marketing.

Nestl este prezent pe piata din Romania inca din anul 1995, prin lansarea pe piata a marcilor NESCAF, MAGGI, Nesquik. Anul 2000 a insemnat un pas important pentru Companie prin achizitionarea pachetului de actiuni in compania JOE IBC din Timisoara. Printre brandurile companiei aflate in portofoliul companiei pe piata din Romania se numara cafeaua NESCAFE, bazele pentru mancaruri si supele MAGGI ("Secretul Gustului"), napolitanele JOE, cerealele pentru mic dejun Nesquik,, Chocapic, Cini Minis, Cornflakes, mancarea pentru sugari NESTLE, alimentele pentru caini si pisici PURINA, DARLING, FRISKIES. Firma are 600 de angajati, in ambele sedii (Bucuresti si Timisoara).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri