Media Insight va oferi servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv, evaluare, precum si servicii de negociere si cumparare de spatiu media.

„Adaugarea acestui nou cont important la portofoliul extins si puternic al companiei Media Insight reprezinta un pas mare inainte in strategia noastra de crestere. Dorim sa avem clienti din fiecare categorie de pe piata si sa servim brand-uri internationale si locale renumite, iar Michelin reprezinta atat intrarea intr-o noua categorie, cat si un brand reper in intreaga lume”a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight.

Michelin Romania a luat fiinta in 2001 cand Grupul, lider mondial in domeniul anvelopelor, a achizitionat 2 fabrici de anvelope (Victoria Floresti si Silvania Zalau), un atelier de resapare din Bucuresti si o retea comerciala acoperind intreg teritoriul tarii. Din ianuarie 2005, Romania este centrul regional pentru tarile din sud-estul Europei, coordonand activitatile Michelin din: Albania, Bosnia Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Macedonia, Serbia si Muntenegru.

Media Insight este o agentie de planificare strategica si implementare media, cu o experienta de sase ani pe piata de media din Romania. Media Insight face parte din grupul international WPP, si in prezent este cotata printre primele agentii de media romanesti.