Agentia Saatchi & Saatchi si-a intarit echipa de creatie odata cu promovarea Mihaelei Pascu in functia de Creative Director. Mihaela este cunoscuta in industria de advertising, iar experienta pe care o pune in slujba creativitatii tine loc de orice recomandari.

A intrat in publicitate in 1997, intr-o vreme in care acest domeniu abia se dezmortea si primul post de copywriter l-a avut la Saatchi & Saatchi. Primul job: numele Sensiblu. “De fiecare data am dorit sa raman copywriter, dar experienta m-a impins spre coordonare. Cine crede ca trecerea de la copywriter la creative director este o promovare, greseste - vorbim despre o cu totul alta meserie”, spune Mihaela Pascu.

De-a lungul anilor, Mihaela s-a remarcat prin contributia importanta la zeci ("...poate sute") de campanii si spoturi publicitare. Are o implicare constanta in aproape toate conturile agentiei: Orange, Procter & Gamble, Toyota, European Drinks, Raiffeisen Bank, Gourmet, Chio, Sensiblu, Holcim, JTI. Ultima reusita mare din cariera: alegerile prezidentiale.

Pentru anul 2006, Mihaela Pascu isi motiveza echipele de creatie sa atinga un nivel inalt de performanta: ” Fiecare echipa trebui sa faca in acest an cel putin trei campanii excelente. Cred ca o campanie tare intra singura in circuit. Si mai cred ca promisiunile stridente sint suspecte. As prefera sa fac primele declaratii la anul."