Cu o expertiza bogata in domeniul identitati vizuale si a brandingului, Grapefruit s-a impus pe piata cu o reputatie construita intai dincolo de granitele tarii si apoi pe plan national. Deschiderea unui birou in Bucuresti face parte din planul de dezvoltare strategica al companiei, Grapefruit adoptand o noua abordare a pietei nationale, din perspectiva cererii tot mai ridicate venite din partea clientilor locali.

“Cresterea numarului clientilor din Bucuresti si a complexitatii proiectelor pe care le desfasuram impreuna cu ei a impus prezenta noastra permanenta aici”, considera stefan Liute, Strategy Director Grapefruit. infiintata la Iasi, Grapefruit are nu doar o piata nationala, ci si una internationala, ai carei clienti sunt raspanditi pe patru continente. “Biroul din capitala usureaza de asemenea derularea contractelor pe care le avem incheiate cu clientii din strainate”, subliniaza Stefan Liute.

„Credem in specializare si brandingul este specializarea noastra. Piata este in continua dezvoltare si avem multi clienti care ne-au cerut prezenta in Bucuresti si care apreciaza experienta si valoare muncii noastre. Biroul din Bucuresti va raspunde eficient acestei cereri dar va contribui cu siguranta si la dezvoltarea pietei serviciilor de branding din Romania”, a aratat Marius Ursache, Chief Creativ Officer Grapefruit.