Outbox a fost infiintata in noiembrie anul trecut, conducerea Mercury360 dorind sa lanseze o companie specializata pe digital de aproximativ doi ani. Practic, agentia a fost lansata dupa ce cei 24 de oameni din divizita de direct marketing si digital a Mercury au fost separati, cei 15 din zona de new media urmand sa formeze Outbox.

“A fost o decizie naturala, faceam acest lucru de foarte mult timp, iar divizia de digital a crescut destul de mult si constant in ultimii ani“, a explicat Adrian Pavelescu (34 de ani), cel care conduce noua agentie, intr-un interviu pe care wall-street.ro il va publica in editia de maine. Pavelescu lucreaza din 2004 pentru Mercury 360 si pana sa devina seful Outbox a fost direct marketing manager.

Principalul client al Outbox este Mercury360, agentia condusa de Radu Miu subcontractand catre compania de digital. Astfel, Outbox lucreaza pentru sapte companii, printre care Nestle, Dr. Oetker si Albalact.

Citeste si:

Pentru acest an, Pavelescu estimeaza o cifra de afaceri in jurul a un milion de euro si o profitabilitate de aproximativ 10-15%. De asemenea, managerul spera ca in aproximativ unu, doi ani compania sa fie printre cei mai mari jucatori de pe piata. Intre companiile de digital cu cele mai mari cifre de afaceri se numra iLeo, Hyperactive sau Infinit Solutions.

Mercury 360, compania din care s-a desprins Outbox si una dintre cele mai mari agentii independente de pe piata locala, a avut in urma cu doi ani o cifra de afaceri de circa 17,3 milioane de euro si un profit net in jurul a 1,2 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

Infiintata in 1993, compania condusa de Radu Miu lucreaza in prezent pentru clienti precum Coca-Cola, Nestle, Nestle Professional, Western Union, Ferrero Romania, Dr. Oetker, Albalact sau JTI.

Cititi intregul interviu cu Adrian Pavelescu in editia de maine a wall-street.ro.
Sursa foto: Mercury360