Alegerea celei mai puternice rute din punct de vedere creativ, dintr-o serie lunga de directii sondate, a reprezentat o provocare atat pentru echipa OgilvyOne, cat si pentru client. Aceast concept generos s-a finalizat prin dezvoltarea unei campanii puternice care promoveaza noul hypermarket deschis in Baneasa si intareste totodata imaginea Carrefour ca leader al retailului in Romania.

Mesajul central al campaniei se bazeaza pe una dintre valorile definitorii ale marcii Carrefour, ilustrate si prin sloganul consacrat al marcii: “Pentru o viata mai buna”. Conceptul este acela ca din nou Carrefour isi concentreaza eforturile in a obtine pentru consumatorii sai “cele mai mici preturi”.

Din punct de vedere executional, campania se remarca printr-o abordare in forta a conceptului de “preturi mici”, furnizand vizualuri puternice, cu mare impact metaforic. Doua executii sustin noua campanie Carrefour Baneasa si, in ambele, codul de bare – element ce exprima ideea de pret – este rupt, strapuns, pulverizat. Acesta metafora este explicitata de text care afirma “Spulberam preturile”.

Citeste si:

Radu Plesea, Art Director-ul acestui proiect, declara: “Obiectele care joaca rolul mijlocului prin care sunt distruse preturile sunt rotorul unui motor de avion si un avion cu aripi largi. Ele au fost selectate atat pentru puterea lor de sugestie, cat si pentru asocierea lor cu locatia unde s-a lansat noul Carrefour – in Baneasa, langa aeroport.”

Nu este prima data cand executia campaniei de lansare pleaca de la locatie; in toamna anului trecut OgilvyOne a folosit ca imagine centrala in campania de deschidere a Carrefour Ploiesti figura campionului mondial la pugilism - Leonard Doroftei, originar din Ploiesti.

Andreea Mihai, Marketing Director Carrefour Romania, povesteste despre colaborarea cu OgilvyOne: “Aceasta campanie se alatura unei serii de 6 campanii excelente de lansare pentru noile hypermarketuri Carrefour, realizate de noi impreuna cu partenerii de la OgilvyOne pe parcursul a 5 ani de colaborare.” Ines Staicu, Account Manager in echipa OgilvyOne, adauga:
"Este o mare satisfactie sa vedem ca acest concept de baza al comunicarii Carrefour - lupta cu preturile - este in continuare imbratisata de clientul nostru si de public, si ca reuseste sa nasca in continuare campanii de impact dupa 5 ani de la lansare".