Carrefour este unul dintre cei mai mari retaileri alimentari prezenți în România, mizând pe o extindere omnichannel la nivel național. ”Orice promoție din magazinele fizice poate fi accesată și în online”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce Carrefour Romania.
”Suntem omnicanal, suntem furnizori în toate formele posibile. Am fost inovatori, am lansat Bringo în 2017, ulterior am amplificat serviciile prin partenerii noștri de la Glovo, spre exemplu”, a adăugat Horhoianu, prezent în cadrul retailArena 2025.
Potrivit informațiilor oferite de acesta, coșul Bringo atinge de cele mai multe ori 300 de lei, adresând nevoi săptămânale de cumpărături.
”De-a lungul timpului, coșul a crescut și facem toate eforturile pentru a atrage consumatorii. Prin Bringo livrăm dominant din hipermarketuri, dar și din celelalte formate, iar clientul are acces la peste 50.000 de produse”, mai spune Horhoianu, menționând că livrarea prin Bringo are o medie de 90 de minute.
În plus, acesta precizează că toate ofertele din magazinele fizice pot fi accesate și în online, promoțiile rămânând o formă de creștere a coșului de cumpărături.
”Unu din patru clienți are și comportament online, anual. Sortimentația este disponibilă tuturor, cu produsele proaspete și locale. Clientul găsește experiențe diferite, dar lucrurile de bază rămân omnichannel”, a adăugat Horhoianu.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025) pentru peste 17.000 de angajați. Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
retailArena 2025 este un eveniment organizat de Retail.ro și Wall-Street.ro, în parteneriat cu FAN Courier, Mastercard, Unicredit Bank, GLS, Carrefour, DSV Solutions, Altex, VIVO, Shopfully, NETOPIA Payments, MARS, IULIUS, Adapta Robotics, Getpin, Auchan Romania, Innobyte, Ecolet, Geomant și Colete Online.