... mult mai putine aplauze ar fi fost sambata seara la Ad\'Or 2006 !
Este evident pentru toata lumea ca, la aceasta editie AdOr, Lowe este agentia cu cea mai mare crestere fata de anii trecuti: Best Poster, Best Print, 3 nominalizari (la Divertisment TV cu DaKINO, Divertisment Print cu DaKINO si Bauturi nealcoolice Print cu Burn), si mai ales nominalizarea la Campania Anului, tot cu DaKINO, unde premiul nu s-a acordat.

Acestea au fost incursiunile pe care le-a facut echipa Lowe pe scena de la World Trade Plaza sambata seara si care au asigurat agentiei Lowe locul 4 in clasamentul creativitatii romanesti.

In general, clientul este chitibusar, nemultumit, vrea sa schimbe, are pareri, sacaie agentia, pana cand iese un produs pe care cel mai tare de obicei il iubeste clientul, dar care nu ia premii. Eu, insa, am avut totdeauna intelegerea vizavi de libertatea in creatie a agentiei. Anul acesta, partenerul nostru, Lowe, a stiut sa exploateze aceasta libertate, ajungand la performanta maxima obtinuta de festivalul DaKINO in acesti 15 ani de existenta. Ma bucur ca am lucrat cu Lowe si regret ca n-am dat lovitura cu marele premiu., Dan Chisu, Presedintele Festivalui DaKINO.

Am luat ocazia oferita de domnul Dan Chisu, de a fi una dintre agentiile alese sa lucreze pentru DaKINO, ca pe un test pe care trebuie sa-l treci neaparat cu nota maxima. La partea de idee, clientul a avut o contributie majora, pentru ca ne-a ajutat sa-i vedem potentialul. Partea de productie a fost, pana la urma, un exercitiu de tenacitate din partea agentiei si a unor parteneri vechi ai nostri, fotograful Ionut Staicu si casa de productie Reload, fara de care, realmente, acest proiect ar fi ramas un vis frumos., Mihai Coliban, Creative Director Lowe & Partners.

Campania aniversara DaKINO 15 ani Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood, cu care Lowe a fost aproape de campania anului, a fost formata din spotul TV Matrix (si reactia salii din Plaza a spus mai mult decat neacordarea premiului de catre juriu), spotul radio Titanic si seria de printuri Titanic by Lars von Trier, Basic Instinct by Almodovar si Lord of the Rings by Kusturica.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri