Friends Advertising, una dintre cele mai mari agentii independente de publicitate de pe piata locala, cu afaceri de 0,86 milioane de euro anul trecut, investeste 0,5 milioane de dolari (0,38 mil. euro) in dezvoltarea companiei, potrivit unui comunicat de presa.
Banii vor fi investiti in zona de creatie, strategie si planificare, traininguri, consultanti, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii si instrumente.

Prin aceasta investitie, managementul Friends Advertising isi doreste ca serviciile agentiei sa raspunda “celor mai sofisticate nevoi de comunicare a brandurilor cu consumatorii, inclusiv in mediul digital”.

„La final, vom putea decide tot mai stiintific unde atinge mai bine, mai des si mai relevant un consumator al brandului X, care are tot mai multe obiceiuri digitale. Consumatorul ramane in centrul procesului creativ, insa abordarea va pune accent pe noi coordonate in relatia cu acesta: interactivitatea, experienta digitala, eficienta in comunicare”, a explicat Sorin Tranca, fondator si director de creatie al Friends Advertising.

Agentia fondata in urma cu zece ani, in aprilie 2003, de catre Sorin Tranca si Bojan Spasi a facut primii pasi catre dezvoltarea in digital in 2006.

Astfel, in relatia cu clientii „noua abordare va miza pe solutiile integrate si masurarea rezultatelor in procesul de creatie”, potrivit lui Nicu Stancescu, managing director al agentiei.

Anul trecut, Friends Advertising a avut o cifra de afaceri de 3,83 milioane de lei (0,86 mil. euro), mai mult de (+67%) fata de anul anterior.

Agentia il are ca actionar principal pe Sorin Tranca, acesta controland 56% din companie. Restul actionarilor sunt International Marketing&Sales Group Bucuresti (30%), Bojan Spasi (7%) si Nicolae Stancescu (7%), conform celor mai recente date de la Registrul Comertului.

Printre clientii actuali sau pentru care Friends a lucrat de-a lungul celor zece ani se numara: Heineken, Unilever, Philip Morris International, Love Plus, SIBEX, IGSU, Danone, Canon Photo-Video CEE (cont regional), Tina R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, Sensiblu, Dimri International, Raiffeisen Evolution, ITV Rusia, Titanmar, Monopoly Media, Rigips, Say Shops, PSI Swaziland, A&D Pharma, Romfelt Real Estate, Cris-Tim, F64, Let’s Do It Romania.

Printre cele mai cunoscute proiecte ale agentiei se numara: relansarea Silva pentru Heineken Romania (2012), repozitionarea Love Plus pentru PSI Romania (2012), Let's Do It Romania (2011), Spalatoria de Barbati Axe (2008), rebranding-ul Delikat pentru Unilever (2007), repozitionarea Izvorului Minunilor (2007-2008), rebranding-ul Sibex (2011).

In 2008, agentia a lansat Fundatia Friends For Friends (FFFF), care a dezvoltat mai mult proiecte cu caracter de antreprenoriat social, cum ar fi Premiile Superscrieri, Creative Fitness Studio, Biblioteca de Inovatie, Ciorne, Lobul Creativ.


Sursa foto: Friends Advertising

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri