“Cei mai buni oameni de inovatie pe care ii cunosc sunt foarte curiosi si sunt asa de ani de zile. Experimentau in bucatarie ori faceau lucruri din cutii de carton. Asa ca atunci cand recrutez, curiozitatea este trasatura la care ma uit mai presus de orice”, spune Duncan.

El adauga ca inovatia poate fi invatata.

“Poti sa lucrezi asupra ideilor, asupra gandirii creative si chiar a strategiei. Noi facem asta de ani de zile. Dar nu poti lucra cu oricine. Poti invata pe oricine sa tina o periuta de dinti, dar nu-l poti face un artist. Acelasi lucru este cu creativitatea. Cred ca cel mai important lucru pe care organizatiile il uita este importanta recrutarii si selectarii oamenilor pe care ii trimit in aceasta calatorie a inovatiei. Si apoi sustinerea, pregatirea si mentoratul de care au nevoie acest oameni pe masura ce invata si cresc”, afirma specialistul.

Meldrum Duncan va fi speaker in cadrul Innovation Summit, un eveniment dedicat in exclusivitate inovatiei in business, care are loc pe 28 mai, la Bucuresti. Accesul la eveniment se face pe baza de inscrieri pe site-ul www.innovationsummit.ro.

Citeste si:

Meldrum Duncan lucreaza de 23 de ani in industria de marketing si inovatie, el incepandu-si cariera in 1990 la agentia londoneza Abbott Mead Vickers BBDO. Ulterior a lucrat pentru Lowe Howard Spink, Young & Rubicam, Lowe Lintas. In anul 2000 a devenit consultant in inovatie in cadrul agentiei ?What If! din Londra, iar in 2004 a fondat biroul din Statele Unite ale agentiei. In cei cinci ani in care lucrat pentru biroul de la New York al ?What If! a crescut afacerea de la zero pana 40 de angajati si peste 70 de clienti.

In ianuarie 2010, Duncan a devenit director de inovatie pentru Europa al ?What If! Innovation, managerul ocupand aceasta functie pana in august anul trecut. Astfel, din vara lui 2012 managerul a devenit antreprenor, fondand compania de consultanta in inovatie Meldrum&Co.