Apple a crescut cu doar 1% in ultimul an, comparativ cu cresterea de 51% a principalului sau rival, Samsung, care este acum pe pozitia 30 la nivel global cu o valoare a brandului de 21 miliarde dolari.

Google se afla pe locul 2 in clasament, cu o valoare de 114 miliarde dolari. Pe locul 3 se afla IBM, care valoreaza 112 miliarde dolari.

In prezent, brandurile din clasament au o valoare cumulata de 2.6 trilioane dolari, mai mare cu 77% fata de 2006.

Cea mai consumata bautura alcoolica din toata lumea, berea, reprezinta categoria cu cea mai mare crestere in clasamentul din acest an. Primele 10 branduri de bere au crescut cu 36% si au o valoare cumulata de 63 miliarde de dolari. Categoria a beneficiat de o crestere a vanzarilor in America Latina si China.

Citeste si:

Heineken este al treilea cel mai mare brand de bere din lume, valorand 8 miliarde de dolari, si a profitat de promovarea filmului Skyfall din seria James Bond. Berea Brahma din Brazilia a crescut cu 61% in ultimul an, ajungand sa valoreze 4 miliarde de dolari.

Brandurile din ariile tehnologie si telecomunicatii continua sa domine clasamentul cu 29 de marci, insumand 43% din valoarea cumulata a brandurilor din Top 100, mai mult de 1 trilion de dolari.

Dezvoltat pentru companiile din cadrul WPP de catre Millward Brown Optimor, clasamentul BrandZ™ - Topul celor mai valoroase 100 branduri globale - a ajuns la cea de-a opta editie.

Daedalus Millward Brown este una dintre cele mai mari agentii de research la nivel mondial. Compania detine peste 86 de birouri in 56 de tari.