Publicis Romania a lansat prima campanie de promovare a painii feliate French Toast. Campania are in vedere promovarea numelui de marca French Toast si a semnaturii de calitate "K-touch produs neatins". Strategia de media ce sustine aceasta lansare, in majoritate pe suport TV, este semnata de Optimedia Romania.

Modificarile aparute in structura pietei de panificatie, altadata o piata de tip commodity, au determinat promovarea unui astfel de produs. Consumatorii se orienteaza din ce in ce mai mult catre produse moderne, usor de folosit si de pastrat. Comunicarea merge dincolo de prezentarea beneficiilor functionale ale produsului, incercand sa genereze simpatie si sa transmita vitalitatea momentelor asociate cu consumul French Toast.

"Am preferat o abordare de tip umoristic, amuznata, avand in vedere grupul tinta al painii feliate, care se diferentiaza puternic de cel al painii clasice: tineri activi, moderni, deschisi catre nou. Accentul se pune pe jocul dintre toaster - indragostit de feliile de French Toast- si personajul principal. Spotul respira un aer proaspat, optimist, de la personajul principal, la stilul de joc, la muzica, decor si lumina. Din punct de vedere cromatic s-a incercat evitarea cliseului culorilor pastelate in favoarea unor pete de culoare vii. - Loredana Popasav, Group Account Director

Filmarea spotului a fost realizata de casa de productie Animotion sub indrumarea regizorului Alex Maftei.

Echipa Publicis Romania care a lucrat la acest proiect este alcatuita din: Daniel Raicea strategie, Loredana Popasav Group Account Director, Corina Tudor - Account Manager, Andreea Dumitrescu Account Executive, Alex Dobrescu Art Director, Magda Stanciu Copywriter. Din partea French Toast au participat la realizarea acestui proiect Alexandru Covrig Vicepresedinte, Bogdan Balan Director Marketing si Gabriela Ghita Brand Manager.

French Toast este marca de paine feliata si ambalata a Vel Pitar - liderul pietei de panificatie din Romania.