Anul trecut, DC Communication a avut afaceri de circa 970.000 de euro, iar pentru anul acesta Rosu estimeaza un business similar, in jurul a un milion de euro.

"Cele doua mari directii pe care le-am proiectat si de care ne tinem sunt menite sa asigure si stabilitate si transformare pentru noi si pentru clienti. Ne luptam pentru un loc in zona de integrare strategica si vrem ca acest demers sa fie inteles bine. Nu urmarim sa ne substituim altor discipline, ci vrem sa putem alinia strategic toate demersurile, pentru coerenta in discurs, pentru a valorifica toate informatiile, pentru a sustine credibil ceea ce propun clientii nostri”, explica Crenguta Rosu.

Ea adauga ca acest demers nu este unul de analiza, ci de ajustare reciproca si integrare.

In companii, rolul de integrator este foarte ingrat

“Suna destul de lipsit de concretete ce spun- dar in practica asta se vede prin colaborare deschisa intre parteneri. Suna de la sine inteles, dar nu este. In conditiile in care exista clustere care lucreaza independent, in competitie, in companii, rolul de integrare este foarte ingrat si greu de realizat. Asa ca desi suna simplu, sau poate a cliseu, avem de lucru mult si greu”, afirma managerul DC Communication.

Portofoliul de clienti al DC Communication este format din EY, Raiffeisen Bank, Western Union, Dell, Agricover, Microsoft Mobile Devices, Certinvest, Teva, Reprezentanta Comisiei Europene, Parlamentul European, Novartis (proiect), Gesis (proiect), Ciech Soda Romania, Douglas, Piraeus Bank, World Vision, Asociatia “Ivan Patzaikin” si Rowmania.

De la inceputul anului compania a castigat trei clienti: Douglas, Piraeus Bank si World Vision (proiect).

Citeste si:

“Rezultatele primului trimestru sunt mai bune decat cele din perioada corespunzatoare a anului trecut. Estimez o variatie in plus de 10%. Totusi, adesea primul trimestru este mai putin relevant pentru a judeca modul in care evolueaza activitatea- este o perioada de revizuire a proiectelor pentru noul an, planificare si analiza, care nu se concretizeaza imediat in rezultate”.

Cresterea de 10% din primul trimestru a fost determinata de adaugarea de noi clienti, dar si de redimensionarea unor proiecte la clientii existenti. “Ponderea activitatilor de consultanta a crescut in ansamblul cifrei de afaceri- rezultatul utilizarii furnizorilor terti selectati de clienti in mod direct in mai multe situatii”, spune Rosu.

Comunicarea de marketing aduce 25% din business

Activitatea de comunicare strategica integrata (comunicare interna, relatii cu presa, business to business, business to consumer,Public Affairs) reprezinta 75% din portofoliul agentiei, restul fiind reprezentat de activitati de comunicare de marketing.
“Avem un portofoliu sanatos in sensul unui echilibru al veniturilor si al unui grad mai mic de dependenta, o solutie buna pentru a asigura stabilitate si predictibilitate, in conditiie unei piete nu tocmai predictibile. Pe de alta parte nu este o solutie optima pentru nivelul de incarcare- este mult mai consumator de timp acest model- si ne preocupam sa echilibram balanta intre timpul alocat si resurse", a mai spus Rosu.

DC Communication are de 22 de angajati, dar atunci cand volumul de lucru creste, compania apeleaza la colaboratori.

"Este o structura pe care am dezvoltat-o in ultimii 7 ani, astfel incat sa putem livram strategie, concept, planificare, ofertare, implementare imediata si, in acelasi timp, pentru a face fata presiunilor pe bugete, costuri si termene de plata. Daca predictibilitatea creste, adica ceea ce punem pe hartie in etapa de plan se apropie de ceea ce se si intampla suntem pregatiti sa crestem dimensiunea echipei", mai spune sefa DC Communication.