De numai trei ani in peisajul bucurestean, Centrul Comercial Orhideea a devenit deja locatia ideala pentru “Cumparaturi in centrul orasului”. Pozitionarea la intersectia unora dintre cele mai importante artere rutiere nu a facut decat sa dea amploare fenomenului Orhideea.

Centrul Comercial Orhideea si-a deschis portile la 24 septembrie 2003. In doar trei ani a devenit unul din cele mai apreciate centre comerciale din Bucuresti, informeaza un comunicat al companiei.

Situat pe malul Dambovitei, la confluenta unor mari artere ale orasului: Splaiul Independentei, Soseaua Orhideelor si Calea Plevnei. Centrul este usor accesibil pentru consumatori. Orhideea gazduieste 7 restaurante si cafenele, 52 de magazine si hypermarketul Carrefour si dispune de o suprafata totala de 72.000 mp, din care 12.400 mp sunt alocati galeriei comerciale. Parcarea este gratuita si dispune de 1.600 locuri.

Acestea sunt, desigur, motivele pentru care Centrul Comercial a ajuns pe locul 3 in lume, din punctul de vedere al traficului de consumatori (dintre centrele comerciale care au in componenta Hypermarketul Carrefour). Pentru cei aproape 1 milion de clienti care il tranziteaza in fiecare luna, Centrul Comercial Orhideea este in acelasi timp un loc util pentru cumparaturi si un spatiu placut pentru intalniri sau petrecerea timpului liber.

2006, anul fashion la Orhideea

In 2006 moda a stat in prim planul comunicarii pentru Orhideea. Tendinte, stil si inovatie sunt atribute cheie pentru clientii Centrului Comercial Orhideea. Mereu preocupati de moda si imagine acestia au fost rasplatiti in 2006 cu evenimente special create sub aceste concepte.

8 martie este o sarbatoare pentru toate femeile, pentru clientele Orhideea insa 8 martie 2006 a fost si o sarbatoare a frumusetii. Ele s-au putut relaxa cu sedinte gratuite de infrumusetare, au asistat la prezentari de moda de prestigiu si au intalnit nume importante din fashion. Sedintele de coafura, machiaj, manichiura, prezentarile de moda si prezenta la eveniment a designerilor prestigiosi au reprezentat cadoul Orhideea pentru clientele sale. Toiul primaverii a culminat la Orhideea cu “Fantezia de primavara” in 14-15 aprilie. Colectii de marca au fost aduse in lumina reflectoarelor pentru clientii Orhideea. Au fost doua zile de parada modei cu cele mai frumoase top-modele, creatori distinsi precum Wilhemina Arz si Dinasty si premii de fidelitate pentru consumatorii spectatori.