Saptamana PR-ului Romanesc debuteaza cu Congresul International (6-7 noiembrie) a carui tema generala "Comunicare pentru reputatie si profit. Responsabilitate si credibilitate & Etica in comunicare" va fi prezenta in discursurile, dezbaterile si workshop-urile evenimentului, anunta un comunicat al evenimentului.

Editia din acest an gazduieste profesionisti de renume international precum: Dr. Horst Avenarius, Presedintele Consiliului German de Relatii Publice; Dr. Arlo Brady, Cercetator la Universitatea Cambridge; Nikos Avlonas, Presedintele Centrului de Sustenabilitate si Excelenta (CSE); Jürg Leipziger, Presedintele Academiei Germane de Relatii Publice si Presedinte de Onoare al Societatii Germane a Agentiilor de Relatii Publice si Tony Meehan, Presedintele TMA Communication.

Invitatii straini alaturi de manageri de top si de profesionisti romani vor dezbate in cadrul congresului tematici precum: managementul reputatiei, sustenabilitate si responsabilitate sociala, valoarea adaugata prin PR, etica in PR si modalitati de evaluare a activitatilor de comunicare. Competitia Romanian PR Award 2006 isi va premia castigatorii in cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice in seara zilei de 6 noiembrie.

Trainingul intensiv programat pentru 8 noiembrie: "Are You Creative in PR – if not – why not?", sustinut de britanicul Tony Meehan, va evidentia importanta creativitatii in PR, legatura dintre creativitate – inovatie – genialitate, posibilitatea de a deveni creativ si va prezenta studii de caz ale unor programe de PR remarcabile.

Citeste si:

Ziua Carierei din 9 noiembrie, gazduita de Camera de Comert si Industrie, incheie Saptamana PR-ului Romanesc. Evenimentul este organizat de Forum for International Communications, cu scopul de a coagula preocuparile celor interesati de domeniul Relatiilor Publice si de a contribui la consolidarea unei constiinte de apartenenta la aceasta comunitate.

Saptamana PR-ului Romanesc se bucura de sprijinul unor organizatii de profil precum: Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Confederatia Europeana de Relatii Publice (CERP), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Camera de Comert si Industrie a Romaniei si Prime Romania.

Evenimentul este sustinut de sponsorul principal, Vodafone Romania, de sponsorii: BRD Groupe Societe Generale, Alexandrion, Media Consulta International, Quadrant Amroq Beverages, Microsoft, Interbrew, Athénée Palace Hilton, JTI, NOI Distributie, Kinecto, Netbridge, Media Image, 3M, Lotus Telecom, Achelis & Partner, Grafica si Tipar, Leader Curier si de partenerii media: Realitatea TV, Ziarul Financiar, Business Magazin, Cotidianul, Wall-Street, 24Fun, Revista Cariere, Media & Advertising, Markmedia, Saptamana Clujeana, Comunicatedepresa.ro, Focus Vest, EurActiv Romania, Port.ro si OnlineStudent.ro.