Gillette Romania a ales in acest an agentia Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti pentru componenta de Relatii Publice a mixului de comunicare pentru brand-ul Gillette.

„Am fost bucurosi sa descoperim valori comune cu partenerii nostri: profesionalism, entuziasm si spirit de lucru in echipa. Sunt ingrediente care anunta o colaborare de succes!” a declarat Gabriela Ticu, Trade Marketing Director, Gillette Romania. „ Ne asteapta o perioada fierbinte, pregatim multe proiecte impreuna. Voi face, aici, o mica dezvaluire: cel mai apropiat eveniment va fi un concurs inedit dedicat jurnalistilor pasionati de fotbal! Fiti cu ochii pe noi!”, dezvaluie oficialul companiei.

Dupa cum arata reprezentantii agentiei, „Programele Ogilvy PR se vor focusa, in acest an, pe o mai buna informare a jurnalistilor cu privire la produsele din gama Gillette si la valorile promovate de aceasta marca”.

Citeste si:

“Prima colaborare cu clientul nostru a marcat lansarea catre presa a promotiei „Marcheaza cu Beckham”, promotie care se afla in plina desfasurare” a afirmat Gabriela Lungu, Managing Director, Ogilvy PR. „Atat noi, cat si Gillette suntem pasionati in a marca. Iata de ce mizam pe un golaveraj excelent in colaborarea noastra!” a incheiat Gabriela Lungu.

Echipa Ogilvy PR care coordoneaza contul Gillette este formata din Iosefina Sirbu, Senior Account Executive si Sorina Mihai, Account Director.

Fondata in 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide este, dupa cum spun reprezentantii sai si singura reprezentanta a unei companii internationale specializate in domeniul relatiilor publice din Romania. La nivel mondial, Ogilvy Public Relations Worldwide apartine Grupului WPP, avand peste 60 de filiale, in America de Nord, Europa, Africa, Asia si Australia.