In calitate de Head of Global Knowledge Center (coordonator al centrului de informatii globale) in cadrul retelei Leo Burnett, parte din grupul mondial de publicitate Publicis, Tudor Fulea va detine atributii de management al informatiilor pe anumite marci de detergenti ale companiei Procter&Gamble, la nivel global. P&G, client al retelei Leo Burnett, printre altele, si care detine in Romania branduri precum Ariel, Head & Shoulders, Lenor, Pampers sau Tide, este cel mai mare cheltuitor de publicitate din lume.

Fulea, 30 de ani, va avea de asemenea misiunea sa creeze o structura care sa permita diseminarea acestor informatii in cadrul retelei, in toate pietele in care opereaza. Leo Burnett este prezenta in 84 de tari, prin intermediul a 96 de birouri. Echipa globala care lucreaza pentru business-ul de detergenti al P&G, la nivel global sau regional, este cuprinsa din circa 20 de persoane.

Fulea a precizat pentru NewsIn ca va detine si alte atributii in afara de coordonarea activitatii de Knowledge Management pentru brandurile de detergenti detinute de P&G, insa vor avea o pondere secundara in fisa postului. El va raporta biroului din Londra, dar va fi implicat si in procesul de lucru al biroului de la Bucuresti.

Citeste si:

In ultimii patru ani, Fulea a ocupat pozitia de director general al Cupon Pro, agentie de cuponing (servicii specializate de marketing in-store) detinuta majoritar de omul de afaceri Cristian Burci. Fulea a lucrat timp de trei ani si pentru Proximity, agentie de marketing direct, parte din reteaua BBDO, unde a avut de asemenea atributii de management. Dupa plecarea lui Fulea de la Cupon Pro la Leo Burnett, pozitia sa a fost ocupata de Nicoleta Padure.

Brandurile P&G pentru care biroul Leo Burnett din Romania lucreaza sunt Always, Discreet, Tampax, Bonux, Tide, Camay, Herbal Essences, Wash&Go, Wella si Max Factor. in Romania, pentru servicii de creatie, P&G mai lucreaza cu Grey Worldwide Romania si Saatchi & Saatchi.