Primavara a venit anul acesta cu o avalansa de promotii, campanii si lansari. Pastele a fost insa cam sarac in evenimente. Cu exceptia citorva campanii de binefacere si concursuri, producatorii nu prea s-au inghesuit sa organizeze momente speciale.

Sarbatorile sint in general un bun prilej pentru companii, acestea putindu-si promova produsele intr-un mod mai putin traditional. Anul acesta, tonul a fost dat de sase mari companii din industria alimentara: Tuborg, Amigo, Quadrant Amroq Beverages, Alka, Loulis si Kandia-Excelent si-au unit fortele pentru lansarea campaniei sociale „Impreuna mai aproape de oameni“. In cea de-a treia editie a campaniei, angajatii celor 6 companii partenere au oferit cadouri de Paste celor 7.000 de persoane cu venituri reduse, inscrise la Directia Generala pentru Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti. Campania initiata de Tuborg Romania s-a desfasurat pe durata a trei zile.

Plaza Romania a pus la bataie un Volvo

Expozitii de oua incondeiate, icoane, fotografii gratuite cu iepurasi de ciocolata si, nu in ultimul rind, un Volvo XC90, in valoare de peste 46.000 de euro, sint alternativele pe care le au vizitatorii complexului comercial Plaza Romania anul acesta, cu ocazia sarbatorilor de Paste. Lansata inca din 15 aprilie, campania promotionala „Fii cu ochii in 4x4 la Plaza Romania“ se va termina pe cinci mai cind, in urma tragerii la sorti, unul dintre participanti va pleca acasa cu masina pusa la bataie de organizatori. Participantii la concurs trebuie sa cumpere din orice magazin participant la promotie produse in valoare de minimum 500.000 de lei. Premii speciale au fost acordate si in Bucuresti Mall.

In perioada 28-30 aprilie, parada iepurasilor i-a asteptat pe vizitatori cu oua de ciocolata si cu posibilitatea de a participa la vinatoarea de oua si a cistiga citeva mii de premii. Oferte tentante au fost, in perioada premergatoare Pastelui, si in magazinele Altex si Altex Megastore. In limita stocurilor disponibile, pina pe 11 mai, romanii pot achizitiona din aceste magazine diferite pachete promotionale de produse la care se adauga ofertele de achizitionare a anumitor categorii de produse prin credit doar cu buletinul, cu doua rate cadou.

Pastele „Bamboocha“

Anul acesta ziua de Paste a coincis cu 1 Mai si cu excursia organizata de Fanta si de Agentia de publicitate Image Promotion. Trenul „Bamboocha“ a dus la Mamaia 250 de tineri dornici de distractie. Evenimentul este cea de-a doua etapa a campaniei Bamboocha, initiata pe data de 13 aprilie. Noua platforma de comunicare include o strategie integrata, o noua identitate vizuala si o campanie publicitara extinsa, prin care bautorii de Fanta sint invitati sa-si „Traiasca viata din plin“.