Favorit pentru preluarea Reuters, Thomson, care a venit cu o oferta de preluare de 17,6 miliarde dolari, se asteapta sa castige din aceasta afacere peste 500 milioane euro anual, in mai putin de trei ani de la incheierea afacerii.
Cele doua companii au precizat ca afacerea se poate incheia anul acesta, dar se poate sa dureze si pana in 2008.

In cazul in care aceasta tranzactie se va concretiza, grupul va purta numele de Thomson-Reuters iar combinatia dintre unitatea Thomson Financial si Reuters, va purta numele de Reuters. Noua companie va adopta de asemenea principiile de trust ale Reuters si asta pentru a pastra independenta stirilor furnizate de acesta.

Woodbridge, holdingul familiei Thompson, care va detine aproximativ 53% din actiunile noii companii, va vota in favoarea afacerii, anunta presa internationala. Ceilalti actionari ai Thompson vor detine 23% din afacere, in timp ce actionarii Reuters, 24%.

Richard Harrington, presedinte si CEO al Thomson, care a transformat compania dintr-o companie traditionala de publishing intr-un business electronic, se va retrage complet din afacere, moment in care directorul executiv al Reuters, va deveni director executiv al companiei nou formate.

Thomson, care a crescut de la un singur ziar lansat in Timmins, Ontario, pana la cel mai mare editor din lume, are la ora actuala 80% din venituri provenite din vinderea informatiei electronice. Aproximativ 81% din vanzarile Thomson pe 2006 au fost in S.U.A. si 14% in Europa.

Reuters a fost fondat in 1851 de catre Paul Julius Reuter, care, prin intermediul pinguinilor trimitea informatii in timpul Razboiului din Crimeea. La ora actuala Reuters are aproximativ 370.000 de utilizatori, potrivit site-ului companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri