In urma unui proces de prezentari de strategie desfasurat in luna martie, DDB Bucuresti anunta un nou client in portofoliu : postul de televiziune Kanal D.

Agentia va furniza servicii full-service, de la strategie de brand si promovare de show-uri specifice, pana la consultanta pe contentul emisiunilor postului si promotii.

“Lucram deja din plin de trei saptamani si putem spune ca suntem norocosi sa avem parte de o colaborare foarte frumoasa cu un client pasionat de ceea ce face. Este un cont frumos, care ne incanta pentru ca ne deschide o noua categorie, si este un brand pe care ne dorim sa il crestem impreuna cu clientul nostru.” declara Adina Sorescu, managing director DDB Bucuresti.

Citeste si:

Echipa reponsabila de castigarea pitchului este reprezentata de: Bradut Florescu – director executiv, creative team: Mihai Cojocaru, Virgil Andone, Vicentiu Popliceanu, Andreea Dragomir, Andrei Orcula; dtp – Mihai Beilic.

DDB Bucuresti este parte a DDB Worldwide,una dintre cele mai mari retele de agentii de publicitate, cu 206 birouri in 99 de tari.

Din portofoliul DDB Bucuresti mai fac parte: Alpha Bank, McDonalds, Chipita Romania, Intersport, Henkel, Pepsi Intl., Philips, Mothercare, RCS/RDS , Ovo Design, Nestle Purina, Creamline Finetti, SCA, Renault Trucks, Dell, Ministerul Integrarii Europene, Hercesa Imobiliare, Cez Romania, Ozone Extremvit, Finetti YUP, Peugeot si Splendor Cruises.