Roxana Gigirtu s-a alaturat recent agentiei Brandstalk in calitate de Group Account Director, aducand cu sine peste opt ani de experienta in domeniile mass-media si publicitate.

Roxana a absolvit Facultatea de Jurnalistica din cadrul Universitatii Babes Bolyai din Cluj, pentru ca apoi sa se alature colegilor din presa scrisa pentru o perioada de doi ani. Cariera in domeniul publicitatii si-a construit-o in cei peste patru ani de experienta in cadrul unei multinationale din Romania si in alti doi petrecuti in cadrul celei mai mari agentii de publicitate din Ottawa, Canada – Acart Communications.

„Venirea la Brandstalk este o continuare fireasca a maturizarii mele profesionale. Mi-am dorit sa lucrez intr-un mediu profesionist, dar si haios, iar Brandstalk mi-a oferit ceea ce imi doream, in momentul in care imi doream acest lucru: creativitate, un portofoliu de „valued clients”, echipa multi-disciplinara”, spune Roxana. „Mai cred ca ceea ce nu te omoara te face mai puternic, iar cei opt ani petrecuti intr-un domeniu atat de dinamic, cu siguranta m-au intarit pentru provocarile care ma asteapta mai departe”, adauga ea.

Roxana a acumulat experienta pe o gama vasta de clienti, de la consumer goods (in perioada de lucru in Romania), la conturi cu profil guvernamental in perioada in care a lucrat in Canada. Cand nu coordoneaza conturile agentiei, Roxanei ii place sa citeasca, sa asculte muzica sau sa se plimbe.

Agentia Brandstalk, membra the group, a fost infiintata in anul 2005 si a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri cu 55% fata de anul precedent. Brandstalk a castigat conturi importante, ajungand sa detina in prezent un portofoliu semnificativ de clienti locali si internationali si s-a numarat printre agentiile finaliste in cadrul Effie Awards 2007, sectiunea servicii financiare.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri