In data de 12-13 iunie, Evensys organizeaza la JW Marriott Bucharest Grand Hotel IDEA FORUM, eveniment ce va urmari pe parcursul a doua zile cele mai inovative idei, concepte si tendinte din marketing, advertising, media si digital si sa le prezinte din perspectiva unor vorbitori de marca internationali si locali, oameni care nu doar comenteaza aceste teorii ci, practic, le creeaza.

IDEA FORUM este un eveniment realizat sub egida Evensys Conferences, in parteneriat cu GRAFFITI BBDO, Pepsi, Lipton si Beko.

Care sunt implicatiile unei piete de comunicare unde inovatia primeaza si consumatorul conduce si cum au raspuns cateva dintre cele mai importante branduri la aceste provocari sunt doar cateva din aspectele ce vor fi dezbatute in cadrul IDEA FORUM, pe parcursul celor doua zile ale evenimentului .

Citeste si:

“Incepand cu anii 2000 comunicarea traditionala si consumatorul de odinioara s-au schimbat. Astazi inovatia conduce comunicarea eficienta, iar ideile noi conving consumatorul. Acesta nu mai este un simplu consumator, ci agent de co-branding, fiind invitat sa contribuie la dezvoltarea comunicarii brandurilor prin bloguri, podcasturi, arta proprie”, a spus Dana Dumitrescu, managing partner la Evensys.

Prima zi (12 iunie) va include 4 conferinte ce vor acoperi cele mai interesante zone de inovatie din comunicarea contemporana: planningul publicitar, planingul de media, creativitatea si comunicarea digitala.

In a doua zi (13 iunie), participantii vor avea ocazia sa isi insuseasca cele mai noi teorii, studii de caz si tentinde in cadrul unor seminarii extinse sustinute de invitatii internationali pe temele principale ale evenimentului.