PubliMedia International, divizia de publishing a MediaPRO, a aprobat in martie 2007 achizitia a 51% din SC Ancor Publishing SRL, compania care editeaza Time Out Bucuresti. PubliMedia va prelua controlul asupra managementului revistei pana la finalizarea procedurilor legale.
Ancor Publishing a fost creata in septembrie 2005 si a achizitionat licenta pentru revista Time Out de la compania londoneza Time Out International, pentru Romania si Moldova. Lansata in martie 2006, revista Time Out Bucuresti a devenit, in mai putin de un an, standardul de excelenta in ceea ce priveste informatia despre arta, evenimente, entertainment si stilul urban din capitala Romaniei.

Cartea de vizita a Time Out Bucuresti, ca si in cazul revistelor surori din 18 metropole ale lumii, este reprezentata de excelenta si independenta editoriala. Cronicile de film, carte, muzica, spectacol, restaurante, baruri, magazine si cluburi nu sunt influentate de advertising, ceea ce a propulsat Time Out Bucuresti in pozitia de cea mai credibila sursa de informatii din arta si entertainment.

Portofoliul Time Out include Time Out London (lansat in 1968) si Time Out New York - principalele reviste saptamanale de arta si entertainment, precum si o serie premiata de ghiduri de calatorie, dar si ghiduri urbane pentru Eating & Drinking, Shopping, Health & Fitness, Weekend Breaks si Kids.

Adrian Sarbu a declarat: “Suntem incantati sa adaugam Time Out in portofoliul nostru.Time Out Bucuresti este un produs de o calitate incontestabila si o lectura esentiala pentru toti cei care doresc sa stie ce se petrece in aceasta metropola/ORAS. Marca Time Out este sinonima, pretutindeni in lume, cu informatia corecta si de calitate, cu o abordare exhaustiva asupra vietii metropolei caruia ii este dedicat titlul, calitatea si continutul editorial prompt”.

Eleanor Sebastian, actualul publisher al Time Out Bucuresti a spus: “Suntem bucurosi sa formam un parteneriat cu Publimedia, care, alaturi de intreg grupul MediaPRO, confera o valoare adaugata de necontestat marketingului, promovarii si distributiei acestei reviste respectate”.

“Datorita inaltelor standarde jurnalistice care acopera atat viata culturala cat si stilul urban al orasului, revista a devenit o marca ce simbolizeaza valoare artistica, personalitati culturale si stil de viata urban”, e de parere Anca Ionita, redactorul sef al Time Out Bucuresti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri