Datorită conţinutului de guarana, cofeină şi taurină, Pepsi X vă oferă o infuzie de energie, fie ca vreţi să dansaţi o noapte întreagă, să faceţi sport sau pur şi simplu să vă concentraţi la muncă. Gustul inegalabil de cola este completat de o aromă aparte, provenind de la ingredientele speciale ale produsului.

Lansarea Pepsi X în România a avut loc în cadrul petrecerii maraton organizată de The Mission la Ultima Playa din Mamaia în perioada 29 aprilie – 1 mai a.c. Sute de tineri au putut simţi efectele energizante, pe muzica unor Dj celebri, timp de 2 zile şi 3 nopţi, cât a durat evenimentul.

"Unic şi neconvenţional, savuros şi generând energie, Pepsi X se adresează în special persoanelor dinamice, moderne şi sociabile. Cu Pepsi X, distracţia e mai intensă şi durează mai mult, fiind alegerea potrivită pentru momentele speciale petrecute cu prietenii." spune Cătălin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova.

Lansarea Pepsi X pe piaţa românească este susţinută de o amplă campanie ce poate fi urmarită pe canalele de televiziune, în presa scrisă, prin evenimente BTL, prin materiale specifice la punctele de vanzare precum şi pe Internet. Printre alte surprize susţinute de Pepsi X în acest an se numără şi petrecerile The Mission unde fanii muzicii house vor intra în ritmul X, dansând pe muzica DJ-ilor lor preferaţi.

Noul produs Pepsi X va fi disponibil în ambalajul nereturnabil de 0.33L, în cutii de 0.33L şi în ambalaj PET de 0.6L

Pepsi X este o marcă înregistrată a PepsiCo. Inc. Produsul face parte din cea mai extinsă gamă de băuturi de tip cola din România, grupul PEPSI LA PUTEREA 6 (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon şi Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X). Produsele PepsiCo sunt îmbuteliate şi distribuite în România şi Republica Moldova de îmbuteliatorul autorizat al companiei, Quadrant Amroq Beverages SA.