Dupa ce a revolutionat lumea publicitatii oferind spatii publicitare in toaletele restaurantelor, Oops Media si Saatchi&Saatchi desprind outdoor-ul de pe panourile din intersectii si il asaza pe copaci.

Sub sloganul „Creeaza reflexe“, noua campanie „Guerilla“ de promovare a Oops Media cuprinde executii amplasate pe arborii, lifturile si peretii mai putini expusi ochilor curiosi, adica in locurile ce pot servi drept toalete trecatorilor care se confrunta cu o situatie de criza. Campania a scos astfel Oops Media afara din toalete, natura mediului raminind insa aceeasi.

Oops si pe TV

Pentru cei care se pot abtine in cazuri de urgenta, campania Oops Media este prezenta si in reviste, la TV sau pe marile afise amplasate in zonele foarte populate. Astfel, sub titulatura generala de Oops Reflex, cei de la Saatchi au creat pentru Oops Media trei executii publicitare: „Televizorul“, „Statia de autobuz“ si „Revista“. Toate au la baza conceptul potrivit caruia solutiile publicitare oferite de agentie „creeaza reflexe“, in asa masura incit vom vedea oameni dezbracati in fata reclamelor de la televizor, din reviste sau din statiile de autobuz. Nu in ultimul rind, Oops BR desemneaza noul spot TV de promovare a agentiei Oops Media. Creatia, o reclama in reclama, este practic un sfat pe care agentia il ofera celor care vor sa-si promoveze produsele sau serviciile, cu bani putini, dar foarte eficient. „Am folosit bugetul necesar unui indoor Oops Media pentru a face un spot TV. Rezultatul - o modalitate amuzanta de a arata cliseele din publicitate care, in cazul spotului Oops BR, se succed cu o rapiditate uluitoare creind o imagine haioasa. Am vrut sa facem un spot TV inedit si, in acelasi timp, diferit fata de ceea ce exista in prezent“, sustine Andrew Fisher, Creative Coach in cadrul agentiei de publicitate Saatchi&Saatchi.

Cine este Oops Media

Oops Media a aparut in peisajul publicitar romanesc cu aproximativ cinci ani in urma, introducind pentru prima data pe piata autohtona un nou concept. Autopromovindu-se sub sloganul „Give piss a chance“, agentia a lucrat pe rind cu clienti precum Connex, Smirnoff, Sprite sau Automobile Bavaria. Principalul avantaj al acestui tip de publicitate este faptul ca in toaleta, in afara de mesajul publicitar expus, nu exista un alt stimul vizual, astfel incit ponderea celor care retin mesajul prezentat este de pina la 80%.