Campania de lansare pentru Averea a fost incredintata Publicis Romania. Lansata in urma cu o zi, publicitatea de lansare a celei mai noi publicatii din peisajul romanesc al mass-media a fost incredintata agentiei Publicis Romania. Cele trei spoturi realizate pentru campania de lansare a cotidianului (“Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul”) au abordari diferite, dar bazate pe acelasi concept de 1% hartie, fiecare dintre acestea demonstrand valoarea noului cotidian.

Dupa cum spun reprezentantii agentiei, in Romania exista un important segment de cititori pentru un cotidian de orientare popular crestin democrata. Era nevoie pe piata romaneasca de un cotidian de tip generalist cu pondere pe informatia economica, care isi propune sa promoveze valorile europene din perspectiva crestin democratiei. Datorita continutului editorial si a modului de prezentare, ziarul se situeaza intre publicatiile economice de specialitate si cotidienele de informatie generala.

Managementul acestui proiect este asigurat de Sorin Rosca Stanescu, unul dintre cei mai reputati ziaristi din Romania si directorul trustului de presa "Ziua" iar colectivul redactional va fi construit in jurul lui Radu Calin Cristea, cunoscut de la Radio Europa Libera. Oficialii Publicis mai spun ca “Averea este primul cotidian romanesc de stiri, comentarii si tendinte de business, explicatii despre fenomene economico - sociale, tehnologice, culturale, politice, date statistice, comparatii, editat la standarde editoriale si grafice occidentale, conceput de un grup de jurnalisti cu o mare notorietate, analisti prestigiosi, editorialisti si comentatori de marca, care vor promova o politica editoriala afiliata Dreptei moderne europene”

“Creatia si realizarea efectiva a campaniei de lansare a cotidianului Averea s-a facut cu o viteza uluitoare. Mi-a fost frica sa vad ce a iesit cand agentia ne-a sunat sa ne prezinte rezultatele. Mi-era frica pentru ca a fost totul foarte din scurt” a declarat la lansare Radu Budeanu, Directorul cotidianului. “Cu toate acestea suntem extrem de incantati de rezultat.”a mai spus Budeanu. “Este ceea ce ne-am dorit si suntem convinsi ca este o campanie de succes, motiv pentru care vrem sa multumim agentiei Publicis Romania, in special echipei cu care am dezvoltat acest proiect, si nu in ultimul rand lui Teddy Dumitrescu, presedintele acestei agentii” a tinut sa precizeze seful ziarului.

Noul cotidian urmareste sa fie o lectura facila dar nu simplista, care sa ajute cititorul sa inteleaga fenomene economice complexe si modul in care acestea ii pot afecta afacerea, domeniul de activitate sau locul de munca. Ziarul are un format de tip broadsheet cu 12 pagini, si apare zilnic pe piata de luni pana sambata, fiind editat pentru inceput intr-un tiraj de 55.000 exemplare. Averea are distributie nationala si un pret de coperta de 10.000 lei (10 lei noi).

“Am incercat sa spunem in fiecare spot ca Averea este un ziar valoros, personajul principal recurgand de fiecare data la anumite tertipuri tocmai pentru a nu distruge ziarul. In cele doua zile cat a durat filmarea spoturilor, am inceput sa invatam chiar si finlandeza, atat de bine ne-am inteles cu cei doi regizori straini, Juha si Lauri. Cat despre ideea spoturilor, pana si porumbeilor le-a placut ideea creativa acestia jucandu-si foarte bine rolurile” au declarat la unison creativii de la Publicis Romania,

Din echipa redactionala Averea care a “briefat” agentia a facut parte: Sorin Rosca Stanescu - fondator, Radu Budeanu - director, Margarita Geica – redactor sef. Echipa care a facut “averea” campaniei a fost formata din: Dragos Olteanu – Creative Director, Razvan Soare – Cpywriter, Vali Petridean – Art Director, Dan Frinculescu – Copywriter, Aura Gheorghiu – Copywriter, Daniel Raicea – strategie, Loredana Popasav – Group Account Director. Filmarile au apartinut casei de productie Animotion, echipa regizorala fiind alcatuita din Lauri Haukkamaa si Juha Lahti, de la HOBO Films Finlanda.

Averea isi propune sa se adreseze unui public elevat, interesat de informatii economice, politice, sociale si culturale prezentate intr-o maniera clara, care sa explice functionarea mecanismelor economice si politice dincolo de o descriere jurnalistica a faptelor.