Valoarea totala a consumului de publicitate in presa online se ridica la 733 milioane de dolari din totalul publicitatii pe Internet in perioada mentionata. Cresterea consumului de publicitate pe acest segment se mentine in continuare la doua cifre, acesta fiind al 14-lea trimestru consecutiv studiat de NAA in care presa online americana inregistreaza cresteri semnificative in publicitatea pe site-urile aferente.

Daca in primul trimestru a anului trecut publicitatea din presa online a reprezentat 5,4% din totalul consumului de publiciate al publicatiilor americane, in 2007 procentajul a ajuns la 7,1% pentru perioada precizata. In schimb, totalul consumului de publicitate in presa americana a scazut cu 7,4% fata de anul precedent, la 10,9 miliarde de dolari in primul trimestru al anului, subliniaza NAA.

“Aspectele economice de pe piata au un impact major in industria noastra in aceeasi masura in care afecteaza si alte canale media. Declinul continuu de pe piata imobiliara are un impact decisiv in real estate, recrutarea de personal si publicitatea in retail”, a incheiat John Sturm, CEO al NAA.