Wall-Street: A trecut o luna de la numirea ta in post? Care sunt cei mai importanti pasi pe care i-ai facut in aceasta luna?
Mona Opran: A fost o luna foarte intensa in care am reusit sa fac o analiza a agentiei din punct de vedere oameni, business si perspective. Cred ca avem o echipa in block-start pentru provocarile 2008.

Wall-Street: A fost mai greu sau mai usor decat te asteptai?
Mona Opran: Lucrand in aceasta structura de cativa ani nu am fost foarte surprinsa de complexitatea acestui rol; cred ca cel mai dificil aspect a fost totusi managementul timpului in conditiile in care s-au suprapus finalul de an cu evaluarea anului care tocmai se incheie si cu setarea planurilor noului management pe termen mediu si lung.

Wall-Street: Declarai, la numirea in functie, ca vei analiza resursele fiecarui department. Urmeaza restructurari in Saatchi, consolidari?
Mona Opran: Pot spune ca urmeaza schimbari in echipe, toate insa cu scopul de a creste eficienta si calitatea oamenilor, precum si serviciilor agentiei.

Wall-Street: Ati gasit un inlocuitor pentru functia de director al Saatchi & Saatchi X?
Mona Opran: Nu am gasit inca, suntem in cautarea candidatului care poate sa cladeasca ce am inceput, poate sa inspire o echipa coerenta si foarte performanta si care aduce valoare intregului grup.

Wall-Street: Care a fost cea mai importanta realizare din cei doi ani la Saatchi & Saatchi X?
Mona Opran: Cea mai importanta realizare din cei doi ani la Saatchi X este ca am reusit sa formez o echipa tanara si ambitioasa.

Wall-Street: Care a fost detaliul/elementul care te-a convins sa accepti functia de Managing Director al Saatchi&Saatchi?
Mona Opran:
Cand Radu Florescu mi-a propus acest post a folosit argumentele potrivite; simt ca sunt persoana potrivita in contextul corect pentru a avea o amprenta pozitiva in evolutia agentiei.

Citeste si:

Wall-Street: Care sunt obiectivele tale profesionale pentru 2008?
Mona Opran: Obiectivele profesionale sunt urmatoarele: cresterea cifrei de afaceri, cresterea calitatii serviciilor, inchegarea echipei, coerenta grupului.

Wall-Street: Dar portofoliul de clienti? Ce estimezi pentru 2008?
Mona Opran:
Avem o lista foarte frumoasa de clienti, care ne fac sa ne simtim intr-o adevarata relatie de parteneriat; clienti care sunt exigenti in munca de zi cu zi, dar apreciaza ideile creative si implicarea noastra. Avem si o lista ambitioasa de new-business cu care intram in noul an; viitori clienti carora vrem sa le demonstram ca ideile bune le pot creste business-ul.

Wall-Street: Care crezi ca e agentia de publicitate romaneasca cu modelul de business cel mai apropiat de cel al Saatchi?
Mona Opran: Poate intr-o oarecare masura Ogilvy Group, din punct de vedere viziune, cred insa ca Saatchi este unica, reprezinta viziunea Saatchi Wordwide de a sublinia The Idea, ideea puternica care aduce diferenta in dezvoltarea unui brand.

Wall-Street: Cum ai descrie echipa Saatchi, in cateva cuvinte?
Mona Opran: Tanara, doritoare de succes, nerabdatoare, pasionata.

Wall-Street: Ce cadou vrei de la Mos Craciun?
Mona Opran: Un an nou cel putin la fel de fantastic ca acest an.

Wall-Street: Unde te vezi peste 10 ani?
Mona Opran: Peste 10 ani ma vad crescand generatia noua de publicitari romani.