Consiliul National al Audiovizualului a decis sa solicite posturilor oprirea de la difuzare a reclamei Romtelecom care are ca mesaj: "Am redus din nou tarifele", pana la intrarea in legalitate.

Acest lucru inseamna inlaturarea termenului "din nou" din mesajul sub care se deruleaza aceasta reclama.

La ora actuala, compania Romtelecom deruleaza o campanie publicitara al carei mesaj principal este "Am redus din nou tarifele" ("la convorbiri interjudetene" sau "la convorbirile internationale").

Revista economica Financiarul a solicitat Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului si Consiliului National al Audiovizualului sa aplice masurile legale in cazul in care constata ca actuala campanie publicitara derulata de catre operatorul de telefonie fixa Romtelecom incalca prevederile Legii nr.148/2000 privind publicitatea.

Aceasta lege precizeaza ca: "publicitate inselatoare este orice publicitate care, in orice fel, inclusiv prin modul de prezentare, induce sau poate induce in eroare orice persoana careia ii este adresata sau care ia contact cu aceasta si ii poate afecta comportamentul economic, lezandu-i interesul de consumator".

Ultima modificare de tarife la Romtelecom dateaza din 01 februarie 2005.