Anul 2008 va fi anul 1998 pentru piata media romaneasca”, crede consultantul media Iulian Comanescu. Banii varsati de mogulii media pentru sustinerea diferitelor proiecte cu audiente mici au dus la formarea unui tablou artificial in mass-media romaneasca, sustine specialistul, adaugand ca numarul mare de titluri si posturi TV, cuplat cu audientele mici ale celor mai multe dintre ele formeaza un peisaj media variat si pauper, asemanator cu lupta de supravietuire pe care publisherii autohtoni o dadeau in urma cu 10-12 ani, inainte de venirea grupurilor straine.

“A fost amanata cu alte cuvinte clarificarea de pe diferite segmente de piata, pe care multi o prevedeau cand s-a vazut ca PSD a pierdut meciul si finantarile guvernamentale pentru ziare cu tiraj mic, prietenoase cu puterea se vor opri”, a adaugat consultantul. Alaturi de peisajul media variat si pauper, pasul inapoi va fi provocat, in 2008, si de abaterile de la etica jurnalistica, violenta discursului, proasta calitate a textului si polarizarea politica.

Cititi mai multe aici.

Ce aduce anul 2008 pe piata media?

Ce aduce anul 2008 pe piata media?