O noua campanie publicitara inedita pentru Pepsi Light ruleaza acum pe micile ecrane din Romania. Gustul savuros al bauturii racoritoare este comunicat intr-o maniera originala, prin re-crearea atmosferei din filmele cu mafia italiana.

Cele doua noi spoturi din campanie - “Reconcilierea” si “Tribut” – prezinta cu mult umor reactiile unor personaje atunci cand banuiesc ca li s-a servit alta bautura racoritoare decat cea comandata. Fiindca au cerut un Pepsi Light, iar gustul bauturii din pahar era “prea bun ca sa fie light”, ei au o reactie neasteptata, mergand pana la amenintarile tipice mafiei.
Reimpacarea familiilor mafiote din “Reconcilierea” si celebra interpretare a lui Marlon Brando din “Nasul”, reprodusa in “Tribut” mizeaza pe toate elementele ce creeaza notorietatea spoturilor Pepsi: atitudine, surpriza, originalitate.

Dezvoltata sub sloganul Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light!, noua campanie pune in evidenta gustul savuros si racoritor al Pepsi Light, de care se pot bucura si persoanele preocupate de o alimentatie cu cat mai putine calorii.

“Sa asociezi un produs adresat preponderent femeilor, cum este Pepsi Light, cu atmosfera din filmele cu mafia italiana – iata o abordare curajoasa, cu care Pepsi isi surprinde din nou consumatorii. Este o campanie originala, amuzanta si memorabila, care confirma inca o data ca Pepsi este unul din cele mai inovatoare branduri din lume”, spune Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova.

Citeste si:

Lansat in Romania in 2000, Pepsi Light se adreseaza cu precadere publicului feminin, cosmopolit, interesat de mentinerea siluetei si de un stil de viata sanatos. |nsa toti consumatorii se pot bucura acum de gustul inegalabil de cola, fara sa-si faca insa probleme in privinta siluetei.

Campania va putea fi urmarita pe cele mai importante canale de televiziune, in presa, cinema, precum si la punctele de vanzare.

Pepsi Light este o marca inregistrata a PepsiCo, Inc. Produsul face parte din cea mai extinsa gama de bauturi de tip cola din Romania, grupul PEPSI LA PUTEREA 6 (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon si Pepsi X). Produsele PepsiCo sunt imbuteliate si distribuite in Romania si Republica Moldova de imbuteliatorul autorizat al companiei, Quadrant Amroq Beverages SA.