Mandatul lui Iordache se intinde pana la inceputul anului viitor, cand vor avea loc alegeri generale. Schimbarea a survenit deoarece Catalina Cernica va lipsi cateva luni din tara, urmand sa participe la o serie de programe de perfectionare profesionala in strainatate.

“Preluarea functiei de catre mine a fost o decizie comuna, in ideea nu numai a intereselor punctuale ale agentiilor pe care le reprezentam, ci si, in general, a intereselor industriei. Pentru ca mi-am dat seama ca daca nu creste si industria, eu n-am cum sa alerg singur sau mai repede. Trebuie sa se intample lucrurile impreuna”, a declarat, pentru Wall-Street, Stefan Iordache.

“In ultima perioada chiar am incercat sa ma implic mai mult, pentru ca dinamica pietei e foarte mare si daca nu facem ceva ca industria sa creasca mai bine si mai repede, ca si agentie separata sau ca si companie pentru care lucrez, o sa am de suferit. Si daca nu ai competitori mai puternici, nu ai cum sa cresti”, a adaugat seful Leo Burnett.

Citeste si:

Principalul obiectiv al UAPR este, potrivit lui Stefan Iordache, atragerea contributiilor voluntare ale publicitarilor din Romania pentru dezvoltarea industriei. Boardul de conducere al UAPR nu se va extinde formal, insa urmareste sa-si atraga mai multi voluntari.

In prezent, boardul UAPR este format din Catalina Cernica, Stefan Iordache, Adrian Botan, director de creatie McCann Erickson, Adrian Tuluca, director executiv Propaganda, Victor Dobre, director executiv al IAA, Felix Tataru, presedintele IAA si director general GMP, Cristi Grigorescu, director de media al Next Advertising si Peter Jansen, coactionar al agentiei Cohn & Jansen. Boardul UAPR functioneaza in sistem de voluntariat.

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) este o organizatie profesionala al carei rol este sa apere si sa reprezinte agentiile de publicitate. Asociatia include toate marile agentii de publicitate din Romania. Obiectivele sale principale sunt reprezentate de preocuparea legata de regulile si reglementarile ce guverneaza activitatea agentiilor de publicitate si de ajutorul dat agentiilor membre pentru cresterea profitabilitatii lor, prin intermediul asocierii lor la nivel national.