Campania reia conceptul de anul trecut – “Nu face site-uri cu necunoscuti!”. Executiile sunt din nou indraznete, prezentand imagini din interiorul unei false agentii de web design, in care toti angajatii au fata acoperita cu un ciorap, semn al necunoscutului si al ilegalitatii.

Intrebat fiind cine sunt “necunoscutii” din concept, Andrei Cohn a raspuns: “Necunoscutii nu sunt neaparat infractori. Nu vreau sa jignesc pe nimeni. Prin campanie ne adresam clientilor si riscului pe care si-l asuma atunci cand lucreaza cu un necunoscut. Festivalul le ofera atat lor cat si participantilor un certificat de garantie. Internetics ii asigura pe acestia din urma ca obtin o recunoastere a muncii lor.”
Campania se adreseaza oamenilor de marketing si antreprenorilor care sunt interesati de modul in care pot profita mai mult de pe urma comunicarii online. Scopul ei este sa ii constientizeze asupra profesionalismului pe care trebuie sa il demonstreze un furnizor de servicii de specialitate. Solutia consta desigur in participarea la evenimentele din cadrul Festivalului Internetics, unde promisiunea este ca ii vor cunoaste pe cei mai credibili furnizori, vor identifica cele mai competitive oferte si vor afla ultimele tendinte ale pietei.

Evenimentele sunt promovate cu suportul partenerilor media: TVR, Radio 21, Ziarul Financiar, Academia Catavencu, Cotidianul, fluxul de stiri Media&Advertising, Ziua, Curentul, Imagoo.ro, B24-FUN, Markmedia.ro, RDS, Boom.ro, Imedia, Vodanet si Wall Street.

Citeste si:

Executiile creative pot fi vazute la adresa www.internetics.ro/campanie. Spotul video a fost realizat cu ajutorul Film Factor, iar fotografiile au fost realizate de Gin Photo.

Partenerul oficial al Internetics este Zapp. Festivalul beneficiaza de sustinerea unor parteneri ca Alpha Bank Romania, DotCommerce, ArboMedia si Octopus Travel. Proiectul se desfasoara in acest an sub Patronajul Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei.

Internetics este un proiect al agentiei Millenium Communications, organizat de Asociatia de Comunicare Ethos.