Majoritatea celor care se lasa influentati de aceste linkuri sunt, in principal, cei de origine caucaziana/albii – 62,6%, in timp ce 22,1% sunt de origine hispanica, 19,5% din respondenti fiind de etnie afro-americana, iar 3,8% asiatici.
In plus, in urmatoarele sase luni, cei mai multi adulti vor fi influentati sa acceseze linkurile sponsorizate care au legatura cu evenimente din viata acestora.
Astfel, 12,3% din cei chestionati se vor lasa convinsi sa acceseze aceste linkuri daca acestea au o conexiune cu propriile persoane sau cu informatii legate de colegiile pe care ar trebui sa le urmeze copiii lor, 7% vor fi interesate de aceste linkuri daca au legatura cu casatoria, 3,9% fac referire la pensionare, iar 3,7% la divort.
Totodata, cele mai multe achizitii datorate linkurilor sponsorizate se vor efectua pentru a investi in computere (27,3%), televizoare (25,7%), mobila (23,5%), calatorii (23,4%) sau masini (23,1%), potrivit studiului intocmit de BIGresearch.
“Consumatorii influentati de linkurile sponsorizate sunt intr-o misiune care are legatura directa cu propria lor viata. Prin urmare, acestia se autodirectioneaza cand folosesc media digitala, care le permite sa obtina ce informatii doresc atunci cand au nevoie de ele”, a declarat Gary Drenik, presedinte al BIGresearch.
“Advertiserii care vor sa atraga un numar cat mai mare de cumparatori pe piata ar trebui sa ia in calcul si acest segment de consumatori interesati de lucruri care au legatura cu viata lor personala”, a adaugat acesta.
Cei care sunt in mare parte convinsi sa utilizeze linkurile sponsorizate se lasa directionati spre acestea prin intermediul revistelor (52,7%), al cupoanelor (50,8%) si al retelelor de televiziune prin cablu (47,5%).
BIGresearch este o companie care se ocupa cu cercetarea consumatorilor si cu furnizarea de date si informatii a produselor si serviciilor, a retailului, serviciilor financiare, de auto si media.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: