10% din persoanele chestionate anul trecut in Statele Unite au declarat ca, atunci cand cauta anumite produse sau servicii pe Internet, sunt influentate de linkurile sponsorizate ale anumitor siteuri, scrie eMarketer.
Cei care au fost influentati cel mai mult de linkurile sponsorizate sunt cei mai tineri, cu o varsta medie de 40 de ani, care au si venituri medii anuale mai mici, de 53.901 dolari (34.961 euro). De asemenea, 7,7% dintre acestia sunt studenti.

Majoritatea celor care se lasa influentati de aceste linkuri sunt, in principal, cei de origine caucaziana/albii – 62,6%, in timp ce 22,1% sunt de origine hispanica, 19,5% din respondenti fiind de etnie afro-americana, iar 3,8% asiatici.

In plus, in urmatoarele sase luni, cei mai multi adulti vor fi influentati sa acceseze linkurile sponsorizate care au legatura cu evenimente din viata acestora.

Astfel, 12,3% din cei chestionati se vor lasa convinsi sa acceseze aceste linkuri daca acestea au o conexiune cu propriile persoane sau cu informatii legate de colegiile pe care ar trebui sa le urmeze copiii lor, 7% vor fi interesate de aceste linkuri daca au legatura cu casatoria, 3,9% fac referire la pensionare, iar 3,7% la divort.

Totodata, cele mai multe achizitii datorate linkurilor sponsorizate se vor efectua pentru a investi in computere (27,3%), televizoare (25,7%), mobila (23,5%), calatorii (23,4%) sau masini (23,1%), potrivit studiului intocmit de BIGresearch.

“Consumatorii influentati de linkurile sponsorizate sunt intr-o misiune care are legatura directa cu propria lor viata. Prin urmare, acestia se autodirectioneaza cand folosesc media digitala, care le permite sa obtina ce informatii doresc atunci cand au nevoie de ele”, a declarat Gary Drenik, presedinte al BIGresearch.

“Advertiserii care vor sa atraga un numar cat mai mare de cumparatori pe piata ar trebui sa ia in calcul si acest segment de consumatori interesati de lucruri care au legatura cu viata lor personala”, a adaugat acesta.

Cei care sunt in mare parte convinsi sa utilizeze linkurile sponsorizate se lasa directionati spre acestea prin intermediul revistelor (52,7%), al cupoanelor (50,8%) si al retelelor de televiziune prin cablu (47,5%).

BIGresearch este o companie care se ocupa cu cercetarea consumatorilor si cu furnizarea de date si informatii a produselor si serviciilor, a retailului, serviciilor financiare, de auto si media.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri