Publicitatea out-of-home cuprinde toate tipurile de publicitate care ajung la consumator in afara locuintei acestuia.

“Serviciul out-of-home a fost anul trecut unul dintre cele mai puternice segmente de media, crescand cu o viteza mai mare decat toata industria de publicitate”, a declarat Stephen Freitas, director de marketing la Outdoor Advertising Association of America, transcrie eMarketer.

Castigul in domeniul media s-a marit, in fiecare an, in sapte din zece categorii de outdoor, aceasta crestere fiind determinata de cheltuielile facute in acest tip de publicitate.

Veniturile obtinute in categoria comunicare au crescut, in 2007, cu 172,3 milioane de dolari (111,6 milioane euro), fata de anul precedent. Chiar si in 2006, domeniul comunicarii a reprezentat categoria cu cea mai rapida dezvoltare, profitul acesteia crescand cu 35,7%.

Citeste si:

O alta categorie care s-a ridicat vertiginos intre domeniile media este cea a industriei de automobile, accesorii si echipamente auto, care a castigat un procent de 11,8%, anul trecut, dar si zona de asigurari sociale si de real estate, care a crescut cu 9,2%, conform eMarketer.

Publicitatea out-of-home va atinge pragul de 2,25 de miliarde de dolari (1,45 miliarde euro), in 2011, datorita dezvoltarii tehnologiilor digitale, video si wireless, arata eMarketer, intr-un studiu mai vechi.

Aceste tehnologii vor face domeniul sa fie mult mai competitiv, iar petrecerea timpului in afara locuintelor vor face ca acest domeniu sa se mareasca considerabil, in Statele Unite.