Cei mai mari actori „joaca” maine (15) si joi (16) pe scena Teatrului National premiera ”ARBOmedia Annual (re)Source” 2005. Intr-un eveniment exclusiv dedicat celor doua industrii, sase conferinte si doua workshop-uri vor strange laolalta cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti din ultimii 15 ani.

Zeci de vorbitori vor intoarce pe toate partile media si publicitatea romaneasca de la partea editoriala si pana la business-ul media, de la cine are nevoie de publicitate si pana la modul, locul sau cum este ea vanduta sau cumparata de clientii de publicitate si canalele media.

Numeroşi “actori” din partea editoriala a mediei vor decripta mesajul sau echipele editoriale care stau in culisele mediei in cea mai incisiva analiza editoriala a canalelor media facuta vreodata in Romania postdecembrista. Printre ei, Andreea Esca, Jurnalist si moderator ProTV, Marius Tuca - Jurnalist Antena 1, Cristian Tudor Popescu -Presedinte CRP si Director Gandul, Cristian Hostiuc - Redactor Sef Ziarul Financiar, Razvan Ionescu - Redactor Sef Evenimentul Zilei, Catalin Tolontan, Redactor Sef, Gazeta Sporturilor, Mircea Vasilescu, Redactor sef Dilema.

Pe partea de business a canalelor media sunt chemati sa spuna cat si pana unde este business, echipa sau brand nume mari din media romaneasca de dupa 1989 printre care Sorin Oancea, Antena 3, Sorin Enache, Realitatea TV, Dragos Stanca, Director General Publimedia, Peter Jansen - Managing Director, Sanoma Hearst , Cristina Simion - Director General Edipresse AS Romania dar si specialisti de brand: Aneta Bogdan Managing Partner - Brandient, Lucian Georgescu - General Manager, GAV/ Balkanski Proiect.

Printre invitatii speciali ai evenimentului, unii dintre ei “expati” romani din tari europene, se numara Costin Mihaila, International Client Service Director, Intiative Media Netherlands, Liviu Burlacu, General Secretary, ABC (Audit Bureau of Circulation) Hungary, Bronislav Kvasnicka -Chief Operations Officer, ARBOmedia AG, Richard Foan, Managing Director, ABC Electronic UK, Jerome Cauchard - Direction Marketing, TF 1 Publicite.

Am lasat la urma artileria grea a publicitatii romanesti. Greu de crezut ca veti vedea pana la editia viitoare o asemenea desfasurare de forte din agentiile de media si publicitate din Romania pe parcursul a doua zile de evenimente: Bogdan Enoiu, Director General, BV McCann Erickson; Mihail Vartosu, Presedinte ARMA, Felix Tataru -Membru al Consiliului de Administratie IAA, Stefan Iordache - Director General, Starcom, Maria Tudor - Director General, Zenith Media; Zoltan Szigeti; Oana Petroff -Managing Director MindShare Media; Bogdan Prajisteanu - Managing Director Media Insight si nu in ultimul rand gazda evenimentului - Serban Ciusca - Director General, ARBOmedia.