In ce priveste problemele cu care se confrunta industria de profil, acesta a indicat nesiguranta tarifelor postale.

"In ultimii doi ani, Posta a marit tarifele cu peste 100%, in special pe segmentele de servicii utilizate de catre marketingul direct. Asta a facut ca bugetele sa se consume pe costuri, in loc sa fie folosite pe creativitate. Mai mult, clientii agentiilor de marketing s-au speriat de aceste costuri, peste 40% din costul unei campanii de marketing direct, si s-au reorientat fie spre alte canale de comunicare, fie spre alte medii, respectiv online sau SMS", a precizat Goran.

Marketingul direct consta in promovarea produselor si a serviciilor adresata direct clientilor, persoane fizice, prin mijloace de genul postei, inclusiv cea electronica, sau alte mijloace de marketing la distanta, altele decat modalitatile promotionale obisnuite.

Citeste si:

"Tot ceea ce presupune o comunicare directa intre o companie sau un brand si o alta companie sau persoana privata poate fi considerata un serviciu sau o activitate de marketing direct. De la colectarea de taloane de promotie si introducerea acestora intr-o baza de date sau pregatirea unui mesaj SMS sau e-mail sau pregatirea unei interfete web pentru introducerea unor date personale, toate fac parte din serviciile oferite de o agentie de marketing direct. Desigur, putem vorbi si de servicii de creatie a unor materiale destinate comunicarii directe sau de distributia acestora la adrese bine determinate, segmentate in functie de grupurile tinta ale comunicarii respective", a explicat reprezentantul ARMD.

Asociatia Romana de Marketing Direct are peste 40 de membri, atat agentii de marketing direct, cat si clienti sau furnizori de servicii postale sau telecomunicatii.